Pa pa pampas!

Neimen HALLOEN til mine favoritter! ♥ Jeg har laget en greie på IG-story idag som dere må gå inn å svare på! Skulle gjerne laget noen meningsmålinger her inne også! Det hadde vært gøy!

Hjemme igjen etter hektiske dager på Capri! Puuuh. Men ÅÅÅ så glad jeg blir av tilbakemelding og støtte fra dere – tusen takk. Det betyr så mye mer enn dere tror! TAKK. Gleder meg til å dele mer av smykkene etterhvert. Jeg virkelig elsker de ♥

Kom hjem i går etter 12 timer på reise, og etter å ha stått opp 0430. Det eeeeneste jeg ville var å lage taco, spise den i sengen og se på serie på tv’en som jeg endelig har fått hjul til og som jeg kan rulle dit jeg vil i leiligheten! Må si at det var en av de hyggeligste kveldene på lenge. Men bla bla, det var ikke det innlegget skulle handle om. Jeg har nemlig blitt HELT frelst av mine nye, vakre, delikate og sandfargede stilker! Jeg fikk øye på de for lenge siden – men de er ikke så lette å få tak i (er min oppfatning?!) .. Men forrige uke, da var det endelig min tur til å hamstre! Jippi! Pampasgress er herved min nye favoritt. Jeg har lyst å kaste ut alle de grønne plantene jeg har og fylle hele leiligheten med pampas! (NEIDA…) Jo? Så nå har jeg latt de stå uten vann siden jeg kjøpte de og når jeg kom hjem fra Capri i går var de rett og slett bare helt nydelige!

På forhånd versegooo´

Jeg kjøpte mine hos Mina Milanda på Frogner!

Vet dere hva jeg elsker? Å rusle opp Frognerveien, ikke så langt fra her jeg bor – og til Mina Milanda. Min favorittbutikk i hele Oslo ♥ Enkelt og greit fordi den er så innmari FIN! Fresh, delikat, soft, og DEILIG! Den ligger så koselig til i bakgården, med hvit sand på bakken, og nydelige blomster og planter så langt øyet kan se. Jeg elsker å rusle dit fordi det alltid lukter godt, og musikken for meg til å få ro i sjela. Det er ikke så ofte jeg er der – men jeg gleder meg til hver eneste gang jeg skal.

Når jeg er hjemme elsker jeg å høre på “jazzy” musikk, det er så beroligende og deilig! Perfekt når man skal kose seg hjemme, lage mat, tenne lys, ha besøk, ta seg et besøk – you name it ♥ Og på Mina spiller de alltid så deilig musikk. Et tips (som jeg fikk av Bjørn som jobber der) er å laste ned appen “Jazz Radio” og høre på listen Bossa Nova. JA! Digger.

Så ja – om dere vil ha en hyggelig opplevelse (og fine blomster såklart,) så anbefaler jeg å gå dit!

18 kommentarer

Siste innlegg