På øret i sommer

Reklame – i samarbeid med Storytel


Jeg elsker å reise, og på flyet, på stranden- eller ellers hjemme når jeg er ute og nyter det deilige været er det fint å slappe av og forsvinne inn i sin egen verden litt. Ikke bare med musikken på favoritt-spillelisten men også fra bøker som jeg kan lytte til. Jeg har ofte behov for å melde meg helt ut, og da er dette helt perfekt for meg. Før Italia turen så jeg filmen “Et helt halvt år” igjen, jeg elsker den filmen – og etter det var det rett inn å legge oppfølgeren “Etter Deg” i bokhyllen i Storytel appen min.

Meg på solsengen som prøver å lære meg litt Italienske gloser gjennom Språkkurs inne i appen, for det finnes også, nemlig!

Storytel er det mange kategorier å velge mellom, jeg er nok litt over gjennomsnittet glad i romaner, i tillegg prøver jeg å lære meg noen ordentlige gloser både på italiensk og fransk. Jeg lærte meg allerede litt italiensk når jeg var på Capri og måtte deale med Rafaela som jeg skrev om i forrige post, da var det inn på google translate og prøve å uttale setningene på italiensk. Veldig gøy! Og fransk er det fineste språket jeg vet om – så det hadde vært drøm å lære seg det.

Om jeg skulle skildret mitt drømmested akkurat nå for avslapping og Storytel med “Etter Deg” på ørene – ville det vært akkurat her, med akkurat den utsikten, og akkurat den utsikten og atmosfæren.

… Ønsker meg sånn tilbake 

… Jeg er på vei til flyplassen i skrivende stund, ut på tur igjen – men ikke til Italia denne gangen. Jeg gleder meg uansett til å krype inn i ullgenseren (fryser så lett på fly) lukke øynene og høre på boken “Etter Deg”

Anbefaler deg å laste ned Storytel på telefonen, du får høre på helt gratis i 30 dager. Tilbudet varer ut august – og det finner du om du klikker deg inn på denne linken. (Dette gjelder de som ikke har prøvd Storytel før) Appen er superenkel, du finner blant annet bøker om fakta, romaner, krim ++ så her er det noe for enhver smak.

Fortsatt god sommer ♥

3 kommentarer
    1. Er det en ting jeg vet med meg selv, så er det at jeg ikke er noen form for bokorm. Det skal mye til før jeg blir så hekta at jeg ikke klarer å legge det fra meg, men sånn generelt kan jeg åpne en bok, lese ett par kapitler før jeg bare..*svosj* faller helt ut og mister fullstendig konsentrasjon. Det eksisterer nemlig ikke hos meg dessverre.

      Så hva har jeg gjort da? Jo, jeg lasta ned Storytel og ordna et abonnement, og tenkte at hvis jeg kan lytte samtidig som jeg leser, så burde det jo gå bra. Tross alt har jeg en del bøker som ligger inne på appen også, så da tenkte jeg bare VINN VINN – dette skal gå rett til himmels.

      Foråsidetsånn – det funka en periode, men så falt jeg ut igjen – og grunnen til det, er fordi jeg sovna mens appen var på, så da jeg våkna til igjen så har leseren kommet maaaasse lengre enn meg, og jeg hadde ikke fått med meg noe som helst.
      Så etter det har jeg slutta helt med Storytel…eller dvs jeg slutta å bruke den, men abonnementet fortsatte en periode til..Med andre ord – så kasta jeg bort 200 kr på en app som aldri blei brukt, så det var litt teit da.

      Men når det er sagt, så er det ikke noe vondt å si om Storytel. Veldig kjekk å bruke for dem som liker bøker, men som ikke orker å lese selv. Og hvis man er som meg og mister konsentrasjonen fort, så er det et veldig godt hjelpemiddel å bruke for å følge med. Bare husk å ikke sovne, for da er løpet kjørt med en gang! 😛 Høhø.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg