På jobb – Ålesund Båtfestival

Hei solstråler!! Her skinner solen, og det er jo den perfekte starten på Ålesund Båtfestival. Her kryr det av folk i gatene, og det er så herlig å se! Mye spennende som skjer her i løpet av de neste dagene, så anbefaler alle som bor i Ålesund og omegn til å ta turen innom! Herlig å være ute dagene lang også, forfriskende. Jeg for min del er i full gang med jobbing, og det blir mye jobbing frem mot lørdag/søndag. Regner med det blir en 17-19 timer hver dag, og jeg elsker det! I tillegg jobber jeg sammen med så mange kjekke folk!  Man mååå jo bare bli i godt humør av det! Det blir jo noen pauser innimellom når man jobber sånne dager, så da prøver jeg selvfølgelig å oppdatere dere når jeg kan! Alle jentene har samme jobbantrekk, kult å matche vet dere. Jobbentusiasten! Jakke & Bukse fra BIK BOK / Klokke herfra (Annonsebasert lenke) Min rolle under festivalen .. Og bar jente på kveldstid! Hurra, her går det unna! Håper dere har en fin dag :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg