På jobb

Hei hjerter. I skrivende stund springer jeg rundt på AMFI Moa kjøpesenter for å plukke produkter til neste magasin. Ville bare titte innom for å ønske mine fine lesere en riktig fin torsdag. Tenk at det snart er helg igjen allerede. Tiden flyr! Idag har jeg på meg min nye shorts fra Zara, er så utrolig glad i den mintfargen. Sko fra Nelly (utsolgt) // Jakke fra H&M trend // Topp BIK BOK // Belte herfra. (Affilalteslenke) Nå må jeg gjøre ferdig her, slik jeg kommer meg hjem i normal tid. Ikveld er det JOGGETUR! Jeg holder motivasjonen oppe, puh.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg