På hytta

En update fra hytta på fjellet. Langt oppå fjellet! Og jeg som er mørkeredd, hjeeelp! Vi er kun omringet av skog, masse skog, men det er heldigvis lås på døren – så ingen skal få snike seg inn her i natt. Høhø. Vi har hatt en fantastisk hyttetur så langt! Vi har handlet inn masse mat, selv om vi bare skal være her èn natt, men likevel så måtte vi ned på butikken TO ganger for påfyll. Hvordan er det mulig? Fem hjerner satt sammen, og vi klarer ikke en gang og huske det viktigste til rekene. Nemlig (spesial) majones. (Til Helen, som MÅTTE ha hvitløksmajones..) Men men, vi ler og det er det viktigste. Nå har vi nettopp spist et herlig rekemåltid med vin til, og nå skravler vi som aldri før. Jentetur er alltid så koselig. Koser meg ihjel her. Bildedryss Idyllisk ikke sant ? Hadde bare været vært med oss. Joggis fra BIK BOK er godt å ha på hyttetur Min favorittmat Fantastisk mat. Litt av jentegjengen på tur. Savner dere andre der hjemme! Helen, som ENDELIG fikk fyr på oljelampen sin! Hurra! Også er det lov å være litt leken også, når man er på fjellet! Wiii Har igrunn mange flere bilder å vise dere, men nettet her er så forferdelig tregt. I tillegg sitter jentene og venter på at jeg skal joine alias! Så jeg oppdaterer dere når jeg kommer meg til sivilisasjonen igjen! Ha en herlig kveld :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg