På flyplassen

God morgen ♥ En ny uke, og nye muligheter står for våre føtter. Og min uke startet med flyforsinkelser .. Det er visst voldsomt til snøvær på Gardermoen, så alle fly derfra er forsinket med flere timer. . Flyet skulle gått klokken 9, men ser ut til at vi kanskje kommer oss avgårde rundt 10.30. Fint jeg har macen min. En god venn å ha når man kjeder seg litt. Min uke består av jobbing i Oslo, tannlegebesøk, shopping, veninner og kos. På torsdag kommer Rolf Ivar, og på fredag setter vi oss på flyet til Lisboa i Portugal! Grøsser av tanken på snø i Oslo , og kjenner jeg storgleder meg til varmere strøk igjen. Vi er bedt med på tur sammen med jobben til Rolf Ivar, så vi skal kose oss masse sammen. Ville bare stikke innom for å ønske verdens herligste dere en riktig fin dag. Regner med det blir en lang dag på kontoret, men jeg gir lyd fra meg ikveld ♥ Topp fra BIK BOK // Leppestiften er min favorittfarge fra Viva La Diva (Cubus) Hot tulip.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg