På farten

SMILE! Nok en nydelig dag i Oslo idag, det er meldt strålende hele uken, guri så heldige vi er! Jeg kom nettopp hjem fra trening og skal jobbe noen timer + spise lunsj med Gard før jeg kjører Helen til IKEA. Jeg var på farten i hele går, ute fra tidlig morgen til halv ett på kvelden – godt og finne sengen da ihvertfall. Og gledelig gjensyn med bestisen igjen, trekløveret endelig samlet i samme by etter 10 år, lykke! Fikk endelig brukt aztec skjørtet mitt som jeg kjøpte i Miami igår, så freshe farger! Digg og kombinere med converse også synes jeg. Så blir det ikke for mye. Skjørt Zara / Sko Coverse / Veske Cubus / Briller Soho NYC Var hos S&M igår og fikk lagt nye negler igår også, SÅ fornøyd. Spisse negler med fransk manikyr. LOVE IT! Synes de ble utrolig freshe og litt annerledes enn vanlig fransk manikyr. Var de ikke fine? Hvordan har dere det da? Mange av dere har vel begynt på skolen igjen, deilig og komme tilbake til hverdagen? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg