På bøljan blå

En liten søndagshilsen fra to sjøsyke jenter på Stena Line, heheh .. Har vært litt dårlig vær idag, men heldigvis roet seg litt ned nå. Om 4 timer er vi hjemme i Oslo igjen! Og vi har kost oss masse masse. Vi har jo aldri vært på danskebåten harrytur før, og ble jo litt overrasket da vi kom ombord. Haha, men vi har flirt så mye at vi har minner for livet etter denne turen her. Igår handlet vi på taxfree, drakk litt vin på lugaren, spiste julemiddag, og danset. Var i seng rundt kl 4 .. Og idag har vi spist en bedre frokost, og kost oss på spaet i noen timer. Fineste Maria mi! Begge har kjole fra Nelly, men de er utsolgt .. Kooooset oss! Ikveld er det full avslapping på denne jenta. Sengen, mat, godteri, film og tidlig til drømmeland. Har ikke vært mye søvn denne helgen desverre, og imorgen har jeg jo MASSE ordre jeg skal sende ut! Så jeg må være opplagt. Gleder meg til å få postlagt alt. Ikke vet jeg hvordan jeg skal få det med meg da, haha! Ta en liten søndagstitt på Styleway da vel ♥ HER NYyt søndagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg