Overall : Yes or no

Sponset klær


Overall Noisy May – her / Converse Junkyard – her – Topp H&M – Bandana BIK BOK (Lite tips, Junkyard har sesongsalg med opptil -80 % nå – her) Som dere ser, har jeg bestilt meg en dongerioverall! Føltes ut som jeg hadde min første dag i barnehagen når jeg tok den på meg, Gard og mamma lo litt av meg da, hihi. Men de synes den var supersøt da! Det synes jeg også, men litt småusikker om jeg føler meg for barnslig eller ikke.. Hva synes dere om at trenden har kommet tilbake? Jeg og mamma har hatt en kjempekoselig dag, med lunsj i solen på Jacob Aall blant annet. Når Gard kom hjem grillet vi, og rett etter startet det å pøse ned samt tordne og lyne. Så nå har vi funnet sofaen og sitter bare og skravler og koser oss ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg