Outgoing

Det var veldig fint å komme hjem til sol og gode venner. Vi fikk til og med en nydelig blomsterbukett fra snille Henriette, godt å se henne igjen – hun bor i Oslo, så jeg får ikke  sett henne så ofte som jeg vil. Men godt å ha henne på besøk. Men jeg skal innrømme, at når jeg våknet idag, hadde jeg fryktelig lyst å hoppe i sommerkjolen, tusle ned til frokosten, gomle i meg speilegg, bacon, bønner, crepes og alt annet godt, legge meg på solsengen og plaske rundt i bassenget. Ah, jeg savner syden likevel jeg… Want to go back, NOW. Men det går nok over om noen dager. Vi hadde det så fint. Nå har jeg fri helt til 4 mai, uvant! Men deilig. Denne uken skal nytes, heldigvis er det meldt fint vær også, joy! Igår var vi som sagt ute, og jeg hadde det som alltid gøy! Kjole fra Stradivarius / Sko Jeffrey Campbell / Belte & veske Cubus / Ringer BIK BOK Jakke fra Zara. Elsker fasongen og fargen på den. Har den også i beige. Love love love. Nå fikk jeg så fryktelig lyst på softis med jordbærstrø, så jeg får dra med meg elskling på en liten kjøretur i det herlige været. NAM. Nyt søndagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg