Outgoing

Hei hei der hjemme! Nå kom vi nettopp inn på rommet etter noen herlige timer i solen. Det ble avslapping idag også, siden vi har en liten tur ute igår. Vi hadde det så utrolig gøy. Startet med taxibåt fra Ciovo til Trogir, som tok rundt en 15 minutter. En veldig fin tur, men mange fine inntrykk. Kom frem til havnen i Trogir som bare var helt fantastisk!! Yachter på rekke og rad, og masse koselige restauranter. Kjempe god steming. Så ble vi sittende på en restaurant som het Riva i 4 timer, vi var 7 stykker som spiste og drakk alt vi kunne. Og da regningen kom ble det bare 1200 (!!!) Det er jo så ufattelig billig her! Hurra! Så tuslet vi oss bort på et utested hvor vi jentene fikk shaket litt. Deretter tok vi kvelden. Jeg og Henriette pyntet oss med kjoler.. Min fra H&M, Henriette har på seg en jeg kjøpte på en random butikk i Gran canaria. Nydelige Ciovo. Ann Lovise, Karoline og John. De reiser hjem på fredag etter å ha vært her i to uker. Men vi får utnytte tiden sammen med de så godt vi kan. Et litt uklart bilde siden det er tatt med iphonen. Men her er vi alle fire samlet! Egil, Henriette, meg og Rolf Ivar. Henriette har det beste kameraet! Hun kjøpte det da hun var i Hongkong for ikke lenge siden. Et olympus kamera som man kan ta all sorts of coole bilder med! I love. Et sånt skal jeg ha! (Olympus PL1 kamera) En utrolig fin kveld sammen med fine mennesker. Men det var jaggu meg fint å finne senga. Varmen tar på! Nå skal vi inn til Split for å shoppe og spise middag! Taxien venter så jeg må løpe! :* Dere er søte!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg