Outfits jan – june 2015

Uten navn-5Uten navn-4Uten navn-12Uten navn-66 kopierUten navn-2Uten navn-10Uten navn-25Uten navn-2311Uten navn-4Uten navn-16P6191260Uten navn-10Uten navn-9Uten navn-11Uten navn-1
Uten navn-341Uten navn-38Uten navn-44Uten navn-51Uten navn-15Uten navn-33Uten navn-12Uten navn-10Uten navn-13Uten navn-123Uten navn-109Uten navn-104
Uten navn-26OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-15Uten navn-16Uten navn-26
Uten navn-16Uten navn-21Uten navn-35Uten navn-7Uten navn-10Uten navn-5Uten navn-33Uten navn-37Uten navn-54Uten navn-81Uten navn-95Uten navn-104Uten navn-1Uten navn-42Uten navn-2Uten navn-6Uten navn-11Uten navn-18Uten navn-4Uten navn-5Uten navn-8Uten navn-8Det har blitt tatt noen bilder i året som gikk.. Gudene vet hvor jeg gjør av alle bildene, jo.. Stapper de inn på en ekstra harddisk og siden har jeg aldri sett på de igjen, hehe. Lurer på hvilket år jeg skal orke å sette med ned og faktisk sortere og slette bilder jeg ikke trenger.. Etter et lite dypdykk i mediebibloteket her på bloggen, fant jeg disse antrekkene fra januar – juni i år. Rart hvordan stilen forandrer seg gjennom året! Hvilket antrekk er din favoritt?


Nå skal jeg ta meg en tur til Skøyen på Drømmekjøkkenet, for å se om jeg finner et rått kjøkken, hehe. Har sittet på pinterest lenge og funnet så mye inspo, så nå må jeg bare komme meg avgårde før jeg glemmer hele opplegget. Har  vært på besøk hos alle andre kjøkkenleverandører og er veldig spent på om jeg finner det jeg skal ha hos de ♥

Og ps. Vet du hva du skal gjøre når du kommer hjem i ettermiddag? Du skal logge deg inn på netflix og finne frem “Making A Murderer” .. Det er den mest provoserende serien jeg noensinne har sett. Vi så 3 episoder i går, og hadde det ikke vært for at Gard skulle opp klokken 05 på jobb, så tror jeg jaggu vi hadde døgnet og sett ferdig alt. Blir det mer provoserende nå river jeg av meg håret. Må sees! Dødbra!

Fin dag!

45 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Masse fine antrekk! Kjenner jeg blir inspirert av de lyse sommerlige fargene nå i vintermørket!
      Den fine løse mørkeblå buksen du har på deg på flere av bildene, hvor er den fra?
      Foresten, making a murderer,.! Ble ferdig med hele serien på 2 dager.. Fader å provoserende! Flott at du opplyser flere om denne.

      1. Heia 🙂 Provoserende ja, wææ jeg dævver!! Ferdig med den nå da……. Makan! Den er fra Never Denim, Bik Bok 🙂

    2. Hei!
      Jeg ønsker å returnere et par sko kjøpt på limited.leneorvik. Har ringt til det nummeret som står på siden flere ganger, men aldri fått noe svar. I dag fikk jeg beskjed om at telefonen var avskrudd. Kan du hjelpe med videre? 🙂

    3. Hei!
      Veldig mange flotte fine antrekk 🙂 du ser alltid bra ut!
      Men hva skjer med jobben din i the moon?:) skal du ikke jobbe der lengre ?

      Ha en fin kveld videre 🙂

    4. Har du en tictail profil eller andet sted du sælger dit tøj(antrekk)? Elsker din stil og blog

    5. GODT NYTTÅR, fine! <3 Da er uken i gang, så godt å komme inn i rutiner igjen 🙂 Håper det nye året og uken har startet bra hos deg!
      Bloggen din har vært så bra i det siste, det er en glede å klikke seg inn her, så masse fine bilder og ikke minst veldig kjekt at du vil åpne deg enda mer og vil gjøre noe mer ut av det hele 🙂 Dette tror eg blir veeeldig bra, Lene! Utfordrer deg til å lage en videoblogg om f.eks. hvor du forteller om ditt kleineste øyeblikk/tabbe, beste og gøyeste du har opplevd så langt i din karriere, trening og kosthold eller snakke om sex (siden du sier du kan være "så pervers", hahaha).
      Outfit bildene dine ga så mye inspo, du er virkelig en av norges beste kledde <3 Når eg ser disse bilene må eg si eg "savner" deg litt med langt hår, hehe.. (for all del, du kler kort hår og altså) <3

      1. Ja, det er alltid godt 🙂 Tusen takk for det Lisa, kjekt og høre 🙂

        Hehe, jaa nå skal jeg spare til langt igjen, men ingen extensions! 🙂

        Hehhehe ja jeg skal prøve å komme på noe som var kleiiiiint 😀 Er jo så mye, men må finne det kleineste da 😀 🙂

    6. Har du planer om å selge gullskjørtet? I så fall er jeg veldig interessert, finner det ikke på shein.com

    7. Uansett hva du tar på deg, ser du fantastisk flott ut!! Så klarer ikke velge en favoritt, for liker alle

    8. Uansett hva du tar på deg, ser du fantastisk flott ut!! Så klarer ikke velge en favoritt, for liker alle

    9. Så fine antrekk, Lene! <3
      Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de hvite borrelås-skoa dine, de sorte solbrillene (shades), den beige boblejakka di og de hvite joggeskoene du har på på det bildet der du sitter? :p hehe

      Håper du får en fin uke 🙂

      1. Hei, de hvite er fra Sandro, de store sorte brillene fra min første kolleksjon med Bik Bok, boblejakka fra Gina og de hvite sneakersene fra Nike 🙂 (Tror jeg)

    10. Åå nå begynte jeg helt oppriktig nesten å grine haha. Du er såå vakker. Hva jeg hadde gjort for å se ut som deg altså. Sikker på du kunne hatt på deg en søppelsekk og fortsatt sett amaazing ut. Misunnelig <3

    11. Likte antrekket med den sorte buksen og den hvite t-shirten fra New York (med de gule taxiene i bakgrunn), men det er kanskje bare fordi det er fra NYC og jeg er planlegging av tur dit 😀 digger uansett stilen din og syns den er veldig variert!

    12. Heisann 🙂
      Eg ser du bruka eit lyst band rundt midja på mange av antrekka dine, kor du har fått tak i det henne?:)
      Smil fra Stine

      1. Hei Stine! Det er fra et skopar 😀 Hehehe 🙂 Men får tak i sånne reimer feks på skobutikker!

    13. Hvor er den hvite kjolen på det øverste bildet fra? 🙂 Den er så fin! Godt nytt år til deg, gleder meg til å følge oppussing av ny leilighet! 🙂

    14. Begynte å se “making a murderer” i går når jeg kom hjem igjen, fra ferie i nettopp Manitowoc county.
      Jeg var utvekslingsstudent i Two Rivers for fire år siden, å var hjemme på besøk igjen i jula. Alle der “hjemme” snakket om hvordan Netflix har laget en ensidig serie angående sakene å tjener penger på Taresas bekostning. Så nå måtte jeg altså sette meg ned å se serien selv, men jeg har en helt annen oppfatning enn de som faktisk bor i Mantiowoc…
      Får mest frysninger av at jeg kjenner meg igjen på såå mange steder hvor de filmer – det er tross alt ikke dem største plassen på jord!

      1. Er det saaant?? ÆÆ får frysninger bare av denne kommentaren jeg .. Må være rart for deg å se.. Huff.. Trist hele greia synes jeg <3

    15. Så råstilig du var i den skinn-snekkerbuksa! Skikkelig tøff altså 🙂
      Og du burde bruke klokke til flere antrekk, det kler deg veldig godt 🙂

      1. Tusen takk Tone, det var hyggelig og høre 🙂 Er så glemsk jeg, glemmer å bruke klokker og armbånd.. Men det skal jeg bli flinkere til 🙂 Klemmer

    16. Hei Lene, og godt nyttår!! Litt på etterskudd da 🙂 Så fine bilder, husker du hvor den rosa-røde matte leppestiften du brukter mye i de første bildene er i fra? Er sånn på jakt etter en fin matt en! Også må jeg bare si masse masse gratulerer med valpen som snart kommer, det er jo helt fantastisk koselig! Det gleder jeg meg til å følge med på. Og nå som jeg først skriver (hehe), så lurte jeg på om du har planer om å starte kostholdet med mindre karbohydrater igjen? Du hadde jo som et av nyttårsforsettene dine å bli bedre på kostholds-og treningsfronten, så da ble jeg bare nysgjerrig. Har sukkerstopp selv nå, så alltid fint med motivasjon innen kosthold og trening. Å herremin dette ble langt gitt. Uansett; Stor klem til deg!! <3

    17. Jeg er helt forelsket i stilen din! Digger den virkelig. Hvor er trenchcoatene fra? Eller vet du om hvor man kan kjøpe noen slike, litt lange som ikke er så dyre? Stå på – du ser fab ut!

    18. Så utrolig mange kule outfits, misunner hvor flink du er til å kle deg! Hvor er den første grå kjolen og den første røde kjolen fra? 🙂

      1. Takk takk snille 🙂 Den hvite/beige er fra Samsøe Samsøe og den røde fra Envii. Men tror ikke du får tak i de nå dessverre 🙁

    19. Flotte antrekk, perfekt å drømme seg bort tilbake til varme sommerdager slike dager som dette…! Den der lysegrønne/pistasjefarvede jumpsuiten eller kjolen (eller hva det nå er, haha) med bare skuldre og rysjer – hvor kommer den fra? Den var sinnsykt fin! Ellers gleder jeg meg masse til å følge deg videre i den nye leiligheten, vi har veldig lik stil når det kommer til interiør, så det er gøy å se 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg