Outfit : Long cardigan





Cardigan, tshirt, tights BIK BOK / Sko ACNE / Cardigan ACNE / Veske Carla Sade / Skjerf ACNE / Lue FWSS Åh, jeg bare elsker min nye, lange cardigan. Jeg ville jo egentlig ha ACNE sin lange Raya Cardigan (den jeg har i kort,) men siden den ikke kommer inn igjen- måtte jeg pent bare finne meg noe annet, og jeg er superfornøyd med denne fra BIK BOK. Den er riktignok ikke så veldig varm, men veldig kul! Fin å bruke både til jeans, skinntights, kjole og skjørt. Den finnes i mørkegrå også, men jeg falt for denne ♥

Idag har vi endelig fått de siste møblene som vi har ventet på! Stuebordet og hyllene til stuen vår, deilig! Så nå begynner det å ligne noe. Neste uke får vi siste del til kjøkkenet og garderobedørene til gangen, så det som gjenstår nå er walk-in garderoben og interiør til alle hyllene vi snart får opp. Også litt på veggene, og en lampe over spisestue bordet. Deilig ♥ ÅÅÅÅ jeg vil vise dere NÅ. Men venter til alt er på plass, *kniiiis* 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg