Outfit

God morgen! Jeg og Levi er våken, og snart skal vi ut på luftetur. Så skal mor på trening, og deretter på United Influencers på møte etc. Fin start på dagen. Solen skinner også, gir bare så mye energi! I ettermiddag skal jeg på spa date med mine supergull Helen og Malene. Der skal vi bade, ta massasje, og spise middag i badekåpene før vi skal ha sleepover her hos meg. Så koselig! Helen har nemlig bursdag imorgen, så vi skal snikfeire henne.

Her kommer antrekket fra i går, da jeg var pg spiste pizza med Malene, Renate, Espen, Henriette og Maria. Kvalitetstid!

14113855_10157840017945355_1861389272_o14139016_10157840017940355_132950417_o14075001_10157840018020355_276847515_oBukse MIH, Sko Nelly, Jakke Zara, Veske LV

Dette er min favorittbukse over alle bukser. Jeg skal kjøpe meg en i dongeri også. Synes det er så fint med sleng, setter liksom prikken over i’en på antrekket. Denne er også superfint til å bruke på arrangementer eller fester. Like fin til hverdags som til fest.

Nå tripper lille Levi her og vil på tur sier hun! Ha en kosete dag!

12 kommentarer
    1. Hei fine Lene! Synes du er så inspirerende på treningsfronten, hvordan du klarer å få tid til trening mellom slagene! Føler du alltid har noe på planen, men likevel klarer du å få tid til trening også 😀 Har du vurdert å begynne med innlegg der du deler treningsøktene dine? Det hadde vært SUPER gøy!

      1. Hei! Ja, altså det er et under at jeg faktisk får tid 😀 Hehe.. Men i det siste så har ikke rutinene vært helt på plass. Det kommer seg nok. Jeg tror man faktisk bare MÅ ta seg tid til det. Presse det inn før jobb eller rett etter.. <3 Nå gjør jeg kun kardio, så ikke så inspirerende. Men skal begynne med styrke igjen,så da skal jeg dele <3 Klem

    2. Fineste Lene:) gledes til å se forandring å hjemme.gøy gøy.Må vel være litt vemodig han flytter ut å selv om var best slik får dere.Gøy å følge deg videre.Blir jo glad bare av å se på deg som skinner og så positiv <3

      1. Takk! Ja, jeg og, er bare så lenge til de møblene kommer…. BAH. Hehe. Ja blir jo selvsagt litt rart! Men alt er vel en vennesak <3 Stor klem <3

    3. Hei! Det er litt i ørska av meg å kommentere på akkurat dette innlegget, men jeg trenger din hjelp. Jeg driver og fornyer stuen min, og jeg er på utkikk etter noe som kan henge over tv-en. Jeg vil ikke ha et bilde eller en hylle der, men jeg tenker kanskje et kult dyrehode i sølv f.eks. Vet du hvor det går an å finne noe sånt? Du er helt rå med interiør, så jeg tar sjansen på å spørre deg 🙂

      1. Heia! Åh, det aner jeg ikke dessverre! Kanskje du bare må google deg frem å se hva som finnes på nett feks 🙂 Stor klem og håper du finner!

    4. Jeg har samme bukse i sort. Den ble veldig lang på meg, så jeg måtte legge den litt opp. Men elsker den .

      1. Ja, den er veldig lang, mååå liksom ha høye hæler til den. Tror jeg skal legge opp neste bukse 🙂 Klem

    5. Hei lene, først må jeg bare si at jeg elsker smaken din! (både interiør og klesstil) kan jeg spørre hvilken butikk buksene er kjøpt? De var såå fine! håper du får en strålende dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg