Out with the girls

Vel hjemme med min kjære, nå har vi koset oss i noen timer – og jeg er klar for å være sammen med veninnene. Viktig å ha kvalitetstid med alle parter vet dere :-* Idag har jeg pyntet meg med det nye skjørtet og de nye skoene fra Zara, er så forelsket i begge deler allerede. Men det spørs om jeg får kaste på meg en strømpebukse, it’s cold outside. Og en jakke .. Og en jakke til .. Og et skjerf, ja det er bare å pakke seg inn . . Håper dere har en fin kveld. Toppen er forresten også fra BIK BOK og DKNY klokke herfra Gleder meg til å skravle med mine søte jenter igjen, wiih! Og så gleder jeg meg allerede til å våkne opp i armene til min kjære. LYKKEliten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg