Out we go.

Tjolahopp! Har funnet sengen for kvelden. Idag har det virkelig gått i ett. Laget ett innlegg tidligere idag, men rakk ikke å ta bilder.. Da jeg kom hjem fra jobb, hadde jeg presis 20 minutter på å skifte, freshe meg opp og blogge. Vel, det gikk ikke så bra .. Før jeg visste ordet av det, måtte jeg løpe ut døren. Puh. Idag har jeg vært på Yaya’s med søte jenter, og deretter gikk turen til Mabou i Bogstadveien hvor vår venn Martin hadde intimkonsert. IIIK, han er så flink !! Kofferte er ferdigpakket, og jeg er klar for hjemreise til Ålesund. Imorgen tidlig skal jeg ha photoshoot med Julie igjen! Malene skal ordne håret og jeg skal sminke meg, spennende. I tillegg skal jeg rekke en tur til Asker også før jeg må være på Gardermoen klokken 14.00.. Puh. Men så blir det hjem å pynte juletre og bare kose seg! Idag hoppet jeg opp i denne kjolen .. Dårlige, og ikke minst blurry bilder. Men speilrefleksen har virkelig takket for seg, så nå må jeg ty til photoboot . . Det får holde, hihi. Malene er her på overnatting, og nå er vi supertrøtte! Natta stjerner! Vinneren av jakkekonkurransen er forresten kåret !! Og vinneren ble Linda, som er trebarnsmor og som så veldig gjerne trengte noe nytt i sin egen garderobe!! Gratulerer. Du har fått mail av bubbleroom.no!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg