OUT AND ABOUT

Annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
I går var det duket for julebord med Bik Bok. Kom hjem fra jobb, fikk gjort litt mer jobb, og måtte hive meg rundt å fikse meg i full fart. Siden jeg alltid på et eller annet vis har dårlig tid, er det gull for meg å hoppe i en taxi for å spare litt tid. Det aller verste jeg vet, er nemlig å komme for seint til ting, og det prøver jeg alltid å unngå. Jeg er heldig som har to taxi holdeplasser på Aker Brygge, men det er ofte jeg må bestille taxi også, da det ikke er biler igjen der, eller når jeg skal hjemover, evt trenger taxi til andre anledninger. Og da er TAXIFIX appen til Oslo Taxi gull verdt ♥ Den er superenkel, og veldig rask å bruke i stedet for å stå i telefonen i ventekø når du ringer..

Dette gjør du :
• Last ned Taxifix appen på telefonen din (det er helt gratis)
• Last ned til iPhone her – og til android her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA• Registrer deg med mobilnummer og navn (dette tar under ett minutt)
• Appen registrerer med én gang hvor du befinner deg
• Velg hvilken størrelse du ønsker på taxi, om det er vanlig eller maxi og trykk bestill

OLYMPUS DIGITAL CAMERAFrøkena på vei til julebord. Kom meg trygt til- og trygt hjem igjen med Oslo Taxi. Ble kjørt helt til døren ♥

6 kommentarer
    1. Synes du heller kan reklamere for noe som er litt mer miljøvennlig enn taxier som står og spyr ut eksos hver dag.. Evt elbil delen av taxier?

      1. Dessverre ikke alltid man er så heldig å støte på en el-bil taxi, og når man har dårlig tid så har man kanskje ikke tid til å vente på at en skal dukke opp 🙂 Men jeg kan jo gjerne reklamere for at jeg selv kjører elbil til daglig da, og deeet er jo miljøvennlig 🙂

    2. Ååå hjelp, så telefonen din og tenkte med en gang:” Åneei..er skjermen hennes knust?!”
      Så så jeg tilslutt at det var bare bakgrunnsbildet på telefonen din. Haha. Off!

      Veldig fint antrekk du hadde på deg igår, forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg