Our hallway

Lovet dere å vise gangen, selv om jeg egentlig ikke har lyst, hehe. Hater å vise frem noe som ikke er halvferdig engang.. La gå! Gang er gang. Jeg malte gangen tre strøk med kalkmaling, og synes resultatet ble ganske kult, ser jo pittelitt ut som en murvegg. Jeg gjorde også det samme med mitt hvite speil fra Ikea, og synes det ble mye coolere med én gang!

Ellers har vi stor garderobe i gangen, som er stappfull til enhver tid, så tanken er at vi skal skaffe oss en kommode et eller annet sted slik vi får sortert ut litt rot og skrot som jeg kaller det. Og etterhvert vil det komme litt bilder og andre ting som gir liv der ute, så det blir fint. Må bare finne tid og lyst først ♥ Fargen på skapet i gangen er forsåvidt nesten samme farge som de på kjøkkenet, kjøkkenet ligger jo rett til venstre for denne grå veggen med bilde, så det er litt fint at vi tar igjen fargen ute i gangen synes jeg.

Uten navn-4Uten navn-7Uten navn-16Gulv Berry Alloc // Bilde Sealoe // Speil Ikea // Krakk Home & Cottage // Lamper her // Svart lysestake Hay // Voluspa Milla B

Uten navn-15Uten navn-12Uten navn-10Dots her // Speil // Bilde Sealoe // Vase her (adlinks)

26 kommentarer
    1. Er så misunnelig på veskene dine! De er så fine 😀 Har du fremdeles den brune fra Gucci forresten? 🙂

    2. Syns ikke gangen var kjedelig! Jeg har nettopp fått dots knaggene i posten, tegnet små prikker på veggen i gangen til mannen kommer hjem fra jobb så han kan få henge de opp 😉 haha, for en lykke 😀

    3. Ååå, så fint! Digger det du har gjort med veskene! :-)Men hva har du gjort med den brune Gucci vesken? Og så lurer jeg på hvordan det går med treningen og kostholdet ditt? Jeg leste i går at du hadde vært snopfri 2 uker, og kommer du til å fortsette med å aldri spise godteri/chips/dessert osv?Ha en super dag! Klem <3

    4. Synes gangen var tøff jeg! Virkelig ikke noe å gremmes over 🙂 Utrolig fin kalkfarge! Husker du hvilket merke malingen er fra? :)Hilsen Mari

    5. Hei! Prøvde å tegne opp en planskisse over gangen din for å få en oversikt over hvordan den er, og da ser det ut som at dere har 2 dører på hver side før stua og kjøkken kommer. Stemmer det? Er det der dere har soverom og bad? 🙂 Nydelig stil du har! Håper på å se video, hadde vært veldig interessant og inspirerende! 😀

    6. Hei! Du har virkelig en flott leilighet!:) Jeg lurer litt på de lampene du har. Har lenge hatt lyst på lignende, men er så usikker på mål på ledningen, størrelse på pæra og om de faktisk gir god belysning? Har du noen tips? Hvor har du feks kjøpt dine?:)Klem

    7. Lene, vær så snill å fortell meg hvor skyvedørene er fra. Har vært på jakt leeenge, men finner ingen så fine som de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg