Oss to

♥ – Fra igår – Fine minner å ha i polaroidboken min. 

 
LOVE!  Ææ, ENDELIG sol! Begynte å bli litt småirritert over alle snapper, instaposter, facebookstatuser om at hele Norge har nydelig vær- på tide at det ble vår tur også, haha .. Neida, unner alle hjemme en fantastisk sommervær, gleder meg til og komme hjem på mandag ♥ Jeg har nettopp vært og trent, og skal veldig snart kaste meg på solsengen å lese bok. Og der har jeg planer om å bli idag. Gard har heldigvis fripass etter kl 12, så da blir det stranden på oss. Litt bilder av antrekkene igår. (Gard elsker virkelig at jeg legger ut bilder av han…….. Ops. Men han er jo så fin, jeg må jo bare..)






Skjørt Kouture – her (Sponset) Sko Windsor Smith – Topp Zara – Veske Proenza Schouler – Armbånd Zara




Var ikke denne blazeren fin, vell? Denne + en til i mørkeblå fikk han blant annet i ett årsgave fra meg. 

Jeg må faktisk le litt av ett års feiringen til meg og Gard igår, haha.. Det er ihvertfall en kveld vi kommer til å huske. Spiste på en Argentinsk restaurant som lå øverst på tripadvisor. Først om fremst var det FLOMbelysning, og det er ikke akkurat det man ønsker når man er på en romantisk date. Foretten var supergod, vinen også, og vi valgte et bord litt unna alle- slik vi fikk være litt for oss selv. Det viste seg å være det dummeste valget i løpet av kvelden. De skulle nemlig sende kampen der igår, så før vi visste ordet av det hadde vi 5-6 store argentinske familier rundt oss på alle kanter, kampen på FULL lyd, skråling, roping. Hahaha, vi satt der bare som to spørsmålstegn, klarte så vidt å kommunisere med hverandre for det var så mye bråk. Så vi kastet i oss biffen, drakk opp vinen og gikk. Null dessert på disse to. Haha, heldigvis koste vi oss veldig før de andre kom, og etterpå- dro på en superkul ølbar og tok noen øl før vi dro hjem. Det er ihvertfall en ett års dag vi ikke glemmer med det første ♥ 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg