Oslove

Back in Oslo again! Tidlig oppe idag, og tok fly tilbake. Selvfølgelig mye tåke, og forsinkelse – men jeg rakk jobben på minuttet! Flaks, flaks. Og, flyturen gikk helt greit. Selv om jeg var livredd for at vi måtte sirkle rundt over gardermoen og aldri komme oss ned, og ikke ha nok drivstoff til å dra en annen plass, og ja …… Skjønner dere? Paradoid frøken skjønner dere. Rart jeg har flyskrekk da? Sitter jo og skremmer vekk meg selv. Anyways, jeg er i full gang på jobben, good to be back! Skrives senere ikveld når jeg har fått drasset med meg den stoooooore kofferten min ned til Tjuvholmen, puh. Nyt mandagen, ny uke – nye muligheter! Elsker den nye slangeprint toppen min fra BIK BOK // Cuffsene og jeansen er også fra BIK BOK. Trøttetryne klokken 6 idag tidlig.. Dette blir en lang, men braaaa dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg