Oslo <3

Hei alle sammen! Lille nyttårsaften, og jeg har kommet meg hjem i leiligheten. For en deilig jul jeg har hatt med familie og venner hjemme. En rolig jul med alt for mye god mat, og masse kjærleik! Helt fantastisk. Jeg føler meg veldig heldig ♥ Håper dere har hatt en fantastisk juleuke dere også. Godt å få ladet batteriene før man begynner med blanke ark.

Jeg dro en tur til Ålesund i går og fikk kvalitetstid med Henriette, Egil og favoritt-guttene Noah og Harley. Harley har rukket å bli 2 måneder allerede og er verdens beste kose-gutt. Noah ville jeg skulle sove på rommet hans i natt, søøtingen – og han var ikke i tvil om at han skulle være med og kjøre meg på flyplassen tidlig idag. Lille gullet ♥ Så kjekt å se de igjen, og få litt kvalitetstid med Henriette og Egil også! GULL ♥ Alle mine nærmeste venner er som familie for meg, så jeg setter pris på hvert sekund vi får sammen.

Etter en fantastisk juleuke var det likevel helt magisk å komme hjem! Jeg ble så glad når jeg kom hjem til leiligheten igjen. Idag har jeg vasket hele leiligheten og shinet her, vært på trening, og laget viltgryte. Imorgen skal jeg ha 18 stykker her på nyttårs-brunch klokken 13! Det blir en nydelig start på nyttårsaften med gode venner. Gleder meg masse. Senere skal vi på nyttårsmiddag og fest sammen, det blir fint å avslutte 2018 med de man er glad i! Håper dere får en nydelig nyttårsaften og hurra for det nye året!

Home sweet home!

Her er noen av julegavene jeg fikk i år! Jeg fikk denne “Coffeemakeren” som man putter filter i, kaffe og heller varmt vann over, så trakter den seg ved frokostbordet. Heldige meg!

I tillegg fikk jeg disse fantastiske glassene fra Ripple som jeg skal begynne å samle på. De finnes i longdrink glass, i vannglass, og i champagneglass! Elsker. På toppen av hyllen ser dere den fine nye presskannen min som jeg fikk av Odaskatt! Jeg ønsket meg denne – og synes det er så gøy at man kan lage kaffe på så mange måter!Dette kaller jeg bare årets karaffel. Jeg er så forelsket i den! Jeg kjøpte den i julegave til meg selv fra pappa og de. Jeg var ikke i tvil om hva jeg ønsket meg. Ser dere at den matcher favoritt lysestakene mine?

Heldige meg som har fått disse tingene av familie og venninner. Gleder meg til å ta alt i bruk! Resten av gavene kommer ♥

Godt nyttår – jeg ønsker dere et sunt, godt, og FINT 2019!

7 kommentarer
    1. Godt nyttår <3 Jeg må bare skryte av hvor vakkert det er hos deg nå, og jeg virkelig elsker glassene. Som en 30talls drøm fra en Agatha Christie bok. Gleder meg til å se hva som skjer i 2019. Hurra for livet!

      1. Åh Sarah! Nå ble jeg så glad! Tusen tusen takk, det er det fineste komplimentet leiligheten har fått. <3 Godt nyttår til deg! 🙂

    2. Så fint du har det!! Hvor er hyllen du har på kjøkkenet fra som glassene dine står i? Ha et godt nytt år❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg