OSLO

Vel fremme i Oslo! For mange timer siden egentlig. Jeg, Malene og Helle har vært.. Ja, gjett en gang hvor vi har vært? -IKEA, selvfølgelig. Mitt 3 hjem som Malene sier, hehe. Kan ikke si meg uenig. Flyturen vil jeg ikke snakke om engang. Jeg var ihvertfall redd nok. Som vanlig, og ufattelig glad da hjulene endelig traff bakken. Kom inn døren for 2 timer siden egentlig, ikke vet jeg hva jeg har dillet med, men klokken går ifra meg, og jeg har ikke engang begynt å pakke ut. På Ikea kjøpte jeg med meg nye puter, som jeg må teste til imorgen for å se om jeg vil ha de. De er nemlig i dus-rosa. Og det har jeg ikke hatt før, så må venne meg til det. I tillegg må jeg kjøpe litt friske rosa roser, og freshe opp med litt rosa lys. OM jeg skal beholde de ja.. Må bare se på de litt til.. Og kanskje bytte litt om på rekkefølgen. Hmmm, ja.. Vi får se .. Verdens beste luktelys. Vaniljelukt – det beste jeg vet. mmm.. Disse får dere kjøpt på Ikea. Nå spiser jeg tomatsuppe med egg i, nydelig kvelds. Ikke noe gourmet når jeg ikke har noen å lage til, wrææl. Imorgen har jeg fullt opp med ting på agendaen! Gleder meg. Sov godt, hjerter :* ÅÅÅ forresten : Dere må lese den nye artikkelen min for blogit. “Kan blogging regnes som ett yrke?” HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg