Oreo 30 Day Wonder Challenge

Annonse

Girls, girls, girls. NÅ skal vi gjøre noe hyggelig! Positivitet og et godt humør er alt man trenger for å få en fin dag, og ikke minst – smitte dette over på andre! Dette er noe jeg fokuserer mye på i hverdagen og livet generelt. Og selv ELSKER jeg positive mennesker. Jeg blir så glad! Også veldig hyggelig og høre at folk synes en er positiv, det betyr mye! Her om dagen hadde jeg sendt mail til et firma, og når jeg møtte de i etterkant så sa de at de var så glad siden jeg virket så innmari blid i mailen jeg sendte, hehe. Koselig ♥ Ikke mye som skal til med andre ord!

OLYMPUS DIGITAL CAMERADu kan glede andre ved å gi de en kaffe, eller kjøpe med bakevarer, kjeks, en sjokolade …. 

I samarbeid med Oreo, vi jeg gjerne oppfordre og motivere dere til å delta i en Oreo 30 Day Wonder Challenge. Elsker dette oppdraget, det er jo midt i blinken for meg! Og forhåpentligvis for dere også! I tillegg til å gjøre ting som lyser opp hverdagen er det jo også veldig kjekt med sånne “lysglimt” nå som vinteren er så lang, mørk, kald – litt motivasjon til vi ser lysere og varmere dager. JA! Dere er med?? OK! Bra! Derfor heter challengen Oreo 30 Day Wonder Challenge, slik at man skal huske på å lyse opp hverdagen til noen i en hel mnd! Her kommer mine tips til hvordan DU kan lyse opp hverdagen til noen. Det er jammen ikke mye som skal til. Tenk på det! So little effort, so much happiness! Dette er en ordentlig FEELGOOD utfordring!

• Send en ekstra hyggelig melding til foreldrene dine. Der du forteller hvor mye de betyr for deg i livet ditt, og at du setter pris på de, og ikke minst hvor glad du er i de.

• Gi et skikkelig fint kompliment til noen du ikke kjenner i sosiale medier. På fb, instagram eller snapchat.

• Kjøp blomster til en venninne når du treffer henne neste gang. Med den enkle grunn at du rett og slett setter pris på henne.

• Kjøp en kopp kaffe og en bakevare til en kollega.

• Når du handler i butikken, avslutt med å si : Ha en nydelig dag videre!

• Legg igjen en liten lapp til kjæresten eller venninnen på et sted hvor du vet de kommer til å finne den ila dagen. Skriv noen fine og søte ord som betyr mye for de.

• Inviter venninnene på en ordentlig god middag. Kvalitetstid med jentene er noe av det viktigste, og spesielt nå som det er lange, kalde og mørke dager

• Ta opp telefonen og ring til noen du vet kanskje er litt ensom ♥ Det er så viktig!

• Kjøp en liten gave til kjæresten din, trenger ikke være for noen grunn. Bare være hyggelig!

• Gi et kompliment til noen du ikke kjenner – i en butikk, på gata, på restaurant.. Det er så koselig det!

• Send et lite brev i posten til noen du føler fortjener det. Legg ved en sjokolade eller noe annet hyggelig

• Gi vekk ting til veldedighet

• Ta kontakt med en gammel venninne, venn eller klassekamerat. Spør hvordan det går med han/henne ♥

• Skryt til en av kollegaene dine / eller sjefen din om at du synes de gjør en bra jobb

• Tilby venninnen din / venneparet ditt å passe ungen deres / hunden deres slik de kan få litt tid for seg selv

• Ta med noen du er glad i på spa

• Smil til en fremmed

• Om du ser noen som kanskje trenger hjelp, spør om du skal hjelpe

• Send et morsomt bilde eller en video til noen. Bare for å få de til å le

•  Tag noen i en morsom video som du føler beskriver de (les : funnywhenits wrong på instagram feks)

• Skriv noen fine ord på facebookveggen til noen du digger!

• Dra på besøk til en venninne / venn og overrask han / henne

• Inviter en venninne / venn på kino

• Overrask kjæresten din med en god frokost

• Inviter jentene med på en helgetur, til fjells, på spa, storby.. Bare sett i gang en tråd, inviter og inkluder de du vil ha med. Det setter de pris på, også er det hyggelig å ha noe og se frem til

• Skriv en hyggelig beskjed på speilet til noen du vil glede ♥

• Les en historie / bok for et barn du kjenner. Kvalitetstid er viktig!

• Gi et kompliment om hunden til noen! Det gjør jeg alltid, hehe. Men så er jo jeg en ekstrem hundeelsker også da..

• Send en fin sang til noen. Tips : Tom Rosenthal – It’s OK. Den er fantastisk nydelig

• Send noen et flørtete blikk. Til kjæresten din om du er i et forhold, eller til en du absolutt ikke kjenner om du er singel. JAA ♥


Håper disse punktene kan være til inspirasjon for dere. Man tenker kanskje ikke alltid over hvor lett det er å glede andre. Bare et SMIL kan gjøre dagen til noen så mye bedre! Vi må være flinke til å fokusere på de små tingene, som betyr så enormt mye ♥ Oppfordrer dere til å delta på Oreo 30 Day Wonder Challenge på facebook! Oppfordre og motivere andre til å være med også. Det trenger vi alle i perioden av året, og ellers!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPssst… Disse kjeksene smaker himmelsk når du dypper de i kaffen ♥

Lykke til med challengen, jeg håper virkelig du blir med! SMIL Lene

4 kommentarer
    1. Så koselig! Disse punktene skal jeg gjøre noe med i tiden fremover. Drar på utveksling om noen dager og du inspirerte meg nettopp til å gjøre noe koselig for vennene og familien min, spesielt de neste dagene. Tror jeg skal ta ut noen bilder og gi, og min bestevenninne skal få en fin bukett blomster neste gang jeg ser henne. Så utrolig viktig å vise at man bryr seg og at man setter pris på de rundt seg <3

    2. Er så enig med deg, man blir glad av positive blide optimistiske mennesker 🙂 De er heldige de som har deg i livet sitt 🙂 Gledespreder de lux, det er deg. Mange fine tips du kom med og noe å ta med seg videre 🙂 Ha en strålende fin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg