Orange poppin’

Annonselenker

God morgen ♥ I skrivende stund drikker jeg en forfriskende Juice, faktisk en av de bedre av de 6 jeg drikker disse dagene. Jeg startet nemlig mandagen med å kjøpe inn en “cleansing” pakke fra Juicery. Hvor jeg drikker 6 juicer om dagen i 3 dager. Dette er juicer som renser ut avfallsstoffene i kroppen – og det føles allerede veldig bra. Nå er jeg på dag to. Dagens første juice inneholder sitron, alkaline vann, lønnesirup, cayenne og ingefær. I tillegg til dette spiser jeg bare ren mat – og jeg kjenner allerede at energien er mye bedre enn når jeg startet dagen med godteri, og fortsatte med det til lunsj, hehe.. Kroppen min er mest glad i sunn mat den, blir så mye mer opplagt! Men balansen er viktig, så godteriet er ikke til å unngå i helgene ♥

Flere har spurt meg om den orange jumpsuiten som jeg hadde på meg i helgen, den er så kul! Faktisk så kul at jeg kjøpte den både i orange, hvit, svart OG beige – hehe.. Når jeg først finner noe jeg liker. Orange er dødskul, hvit og svart er veldig classy og den beige er sexy. Så da har man litt til forskjellige anledninger.

Jumpsuiten får du her – jakken er fra Zara- belte fra Gucci – veske Gucci – øredobber Mango ♥ De andre jumpsuitene får du her ; hvit, svart & beige

Nå skal jeg snart på et spennende event på Mathallen, så kos i høstværet! Nyt tirsdagen

22 kommentarer
    1. Hva mener du med avfallsstoffer? Du vet at kroppen selv klarer å kvitte seg med det den ikke tar opp, via svetting og dobesøk? 🙂

      1. Med dagens mat full av e-stoffer og sprøytemidler, samt herdet fett, alkohol og sukker, klarer ikke kroppene å kvitte seg med alle avfallsstoffene. Selv har jeg tatt en runde med denne juicepakken og har aldri følt meg så fresh og energisk :-))

          1. Det samme trodde jeg i starten, så jeg fikk meg en hyggelig overraskelse da jeg kom i gang 🙂 I tillegg smaker de jo helt fantastisk 🙂

            1. Hehe, ja -jeg har to favoritter som er supergode! Så har jeg to som jeg ikke synes er gode hehehe 😀 Men det er veldig digg! Siste dag idag! 🙂 Stor klem

    2. Åå, den kledde du sykt godt – BABE! Så digg med en skikkelig rens av kroppen – hørt mange som sier det faktisk fungerer bra. Så lenge man liker det, så hvorfor ikke prøve det ut 😀

    3. Det hjelper ikke hva juicery.com sier. De vil jo bare selge produktet sitt. Hvis godteri er det du vanligvis spiser til frokost, tror du ikke en normal sunn frokost ville fått deg til å føle deg like bra? Og uansett hvorfor fortelle andre om at du ikke spiser normal føde? Trenger verden flere som forteller om dette? Trodde bloggere i UI hadde blitt enige om hvordan de skal opptre på blogg når det kommer til mat og klesstørrelser osv. for ikke å bidra til økt kroppspress. Du har dessuten ingen kompetanse til å vurdere om dette produktet er bra eller ikke for helsa. Et stort problem at bloggere uttaler seg om helserelaterte produkter. Hva tror du skjer med tennene når man drikker juice med så mye syre i 6 ganger daglig?

      Unnskyld for at det sikkert oppfattes veldig kritisk, men jeg syns bare det er viktig å poengtere alvoret i noe så “uskyldig” som å anbefale folk å drikke juice.

      Hilsen en som egentlig syns du er helt topp! (Og utdannet kokk med bla tilleggsutdanning innen ernæring)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg