Orange på orange

Heia ♥ Åhh i går ble fredagskvelden tilbrakt på The Well. Helt fantastisk deilig. Anbefales. I dag skal jeg på innflyttnings-brunch til en venninne, etterfulgt av middag med familien (altså Henriette, Egil, Maria, Erik og Noah) og etter middag skal Henriette og Noah på overnatting hos meg. Det skal bli så utrolig koselig! Noah skal få bade og kose seg, og jeg og mor skal ha skalldyrs-aften når lille legger seg. Snakk om kvalitetstids-helg, elsker det! Og det er akkurat det jeg trenger om dagen ♥ Hva gjør dere i helgen da? Noe gøy?

Mer antrekk sa dere – og her kommer det! Ikke bare et hint av orange, men ganske mye orange faktisk.. Må jo lyse opp de kalde og noen ganger, grå vinterdagene med noe. Så valget falt på orange, gitt! Mikset orange med svart, det holder at én farge skiller seg ut.

Jakke HM, bukse Bik Bok, sko Zara, strømper Bik Bok, Genser Ganni, Hatt Zara, Veske LV

Vel, det var alt for idag! Håper dere får en helt herlig helg ♥ Lørdagsklem!

22 kommentarer
    1. Hei! Jeg skal til Oslo og ferie bursdagen min sammen med kjæresten. Har du anbefaling til restaurant det er hyggelig å gå for et par i slutten av 20 årene? 🙂 Er på jakt etter et sted som er litt ordentlig, så man kan pynte seg men samtidig ikke et dyrt og stivpyntet sted. På forhånd takk for svar <3

      1. Hei Henriette! Åh så hyggelig! <3 Hmmm, det er jo så mye å velge i! Men, om jeg skulle valgt akkurat NÅ, så tror jeg at jeg hadde satset på disse to tingene : I Gimleveien (Bygdøy Allé) finner du et vineria som er superkoselig, jeg var der på fredag med en venninne. Der satt vi på barkrakker ved vinduet og tittet ut, mens vi tok et glass rødt. De har massee småretter og ostefat, så det er jo perfekt som snack før middag. Utrolig koselig sted. Litt oppi gaten, vi snakker … 50 meter, ligger Brasserie Quest. En ganske ny fransk bistro, nydelig, varm atmosfære med fantastisk mat! Her kan dere pynte dere og nyte en romantisk, fransk evening <3 Hihi.. Ellers så har man jo både Bokbacka (litt dyrere sted, men overkommelig) og litt av en opplevelse <3 Tophem er også et alternativ. Åh det er så mange steder. Men den franske er superkos! <3 Klem og KOS dere!

      1. Hei! Åh, det er så mange! Mmm, men “Bibliothéque” Fra Byredo er helt nydelig, Voluspa sine, Rutials har sånne store duftkrukker med pinner i, jeg fikk en hvit en til jul, Jasmine Tea! 🙂 Får jo aldri nok av disse duftene, mmm <3

    2. Fiineste deg Lene!!!:)Jeg fikk såå lyst på buksa di og lurer sånn på om du tilfeldigvis vet navnet på den og om jeg kan spør deg om hvilken str du har den i?:)Ha en Nydelig dag og eeeeelsker slike innlegg!!!:)))

      1. Hei Guro! Tusen takk! <3 Søt du er! Du, denne kjøpte jeg på sensommeren, så litt redd for at den ikke finnes mer. Vet ikke navnet på den i farten.. Men jeg har den i xs 🙂 Du får tusle innom en BB butikk og vise de bilde, kanskje de har den, eller evt har noe lignende. KLEM

            1. Så den på salg i dag på BB Bogstadveien (den største), men var kun str. L igjen.

    3. Wooow sjekk «alexandranilsson» på insta! Hun er tooootal copycat på dette antrekket! du naila det! Men at hun kopierer det så sinnsykt blir for dumt..

      1. Hehe hei, ååh jeg kjenner Alexandra, hun er helt super! Jeg tror faktisk dette var helt tilfeldig 🙂 <3 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg