Orange and blue

Hei hei dere! Nå har jeg og Bella nettopp vært på en lang morgentur, virkelig forfriskende! Med musikk på ørene, så må jeg innrømme at det var skikkelig deilig. Er ikke vant til å gå tur så tidlig på dagen, men jeg gleder meg til å gjøre det fremover. Var sikker på at hun skulle bli litt urolig i natt, siden det var første natten hennes hjemmefra. Men hun la seg fint til på sengeteppet, og sov hele natten. Flink hund. Bestevenner vi.. Igår hadde jeg en utrolig koselig kveld. Var så kjekt og møte mine gamle kolleger igjen, vi spiste nydelig mat, drakk vin og skravlet i ett sett. Det er så viktig med sånne kvelder synes jeg. Selv om det er lenge siden vi har sett hverandre, var det som om det ikke skulle vært det. Good friends. Jeg tok i bruk det orange maxi skjørtet som jeg kjøpte da jeg var i London, elsker fargen. Skjørtet er fra River Island / Heklet topp BIK BOK / Belte H&M / Sko Jeffrey C / Armbåndet fikk jeg av min kjære Henriette 🙂 -Hva synes dere ? Tidligere på dagen, under innspillingen av brudeuken – brukte jeg en kjole som skjørt .. Kjolen er fra H&M (gammel) / Topp og belte H&M / Og min favorittklokke for tiden fra Casio, herfra. Nå skal jeg farge håret til min kjære søster, og så må jeg jobbe med bloggen resten av dagen. Ikveld skal vi finne på noe sprell ! -Skal dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg