Oppussingsspalte – sneakpeek

Malingen fra Jotun er sponset / Flisene fra Ulfven er sponset
Processed with VSCOcam with hb1 presetKjøkkenet ♥ Malt i LADY 5180 Oslo fra Jotun

I uken som kommer skal vi få murpuss på badet, slukene skal gjøres ferdig, toalettet monteres opp, kraner og dusjen skal på plass, badekaret, og forhåpentligvis får vi baderoms-møblene denne uken. Det blir hvitt og minimalistisk (what a shock, hehe) med bambus benkeplate! I tillegg har vi kjøpt en fantastisk kul frittstående marmor-vask som skal stå  på bambusen, så dette blir lekkert smekkert ♥ Bare helt rart å tenke på at vi snart får et nytt hjem? GLEDER meg til å dele med dere. Skal lage video blogg, det lover jeg! Jeg og lille skatten Levi!

Gulvet skal bli lagt denne uken, jeg døør på meg. Altså, det gulvet. Det er så sinnsykt, klarer ikke vente med å se det live, til de fine fargene på veggene, stukkaturen, ååååh ♥ Kjøkkenet skal monteres denne uka, og i tillegg får vi marmor flisene fra Italia som skal legges på hele kjøkkenøya! Blir så mye som skal skje denne uken. Peisen kommer også! Og sofaen! Hei hvor det går. Flere ting som må bestilles og ordnes i denne uken som kommer, listen er lang. Levi skal få være med mammaen og pappaen sin på litt shopping, hun. Lillingen vår!

Anyways – her kommer litt flere bilder. Bare litt sneakpeek da ♥ Det er ikke ferdig enda, noen steder skal det males flere strøk, vindu, dører etc er ikke ferdig malt, men det blir!

Processed with VSCOcam with hb1 presetFra spisestue inn til kjøkkenet. LADY 7163 Minty Breeze

Processed with VSCOcam with hb1 presetTakrosett som skal på det nye taket i stuen

Processed with VSCOcam with hb1 presetKjøkken ♥

Processed with VSCOcam with hb1 presetHer skal det males med kalkmaling over, LADY 5030 St.Pauls Blue – dette er soverommet ♥

Processed with VSCOcam with hb1 presetFargen på spisestue og stue – Minty Breeze

Processed with VSCOcam with hb1 presetFlisene i gang og på bad, blir så fint! Disse skal fuges med lysegrå fugemasse ♥ In the making! De nydelige flisene er fra Ulfven, og det er ByBenedicthe som har designet de. ELSK! I gangen har vi malt LADY 7555 Soft Mint, som passer perfekt til disse fine flisene.

Litt vanskelig å få fanget opp fargene helt riktig på kameraet idag, men når alt er ferdig får dere se skikkelig, ordentlig! Vi er strålende fornøyde, kribler i magen etter å få alt på plass.

God natt ♥

17 kommentarer
    1. Lekkert, smekkert hehe Blir knall fint 🙂 Fine farger, så fin miinty breeze er til de flisene 🙂 Ha en superfin uke og god shopping!

    2. Hei. Ryktene sier at du har fått tvungen permisjon på jobben din? Er det korrekt eller har du valgt å slutte selv?

      1. Haha, hæææ? Dummeste jeg har hørt 🙂 Lurer på hvem som kjeder seg så mye at de dikter opp sånne ting, må være kjipt.. 🙂 Jeg gikk selv fordi jeg ikke synes det var nok for meg å gjøre der. Men som jeg har skrevet før (i et eget innlegg) så er jeg i loopen og stiller opp så fort jeg trengs 🙂 Og jobber for der fortsatt, bare hjemmefra.

          1. Nei vet du hva! Hvem er det som setter sånne griller i hodet på dere? Det er overhodet ikke sant. Litt spesielt å ansette en person for så og tvangs-permitere noen to måneder etter kanskje? 😀 Hadde det vært sannheten hadde jeg for all del sagt det. Loool 🙂

    3. Herregud, dette kommer til å bli så lekkert!! Er morsomt å følge med underveis 🙂 og jeg må bare si at jeg syns du gjør en helt fantastisk jobb med bloggen din, du har blitt min favoritt <3 ha en fantastisk uke, Lene og lille Levi.

      1. Takk Lone 🙂 Gleder meg til å vise mer 🙂 Så snill du er, tuuuusen takk! Det betyr så mye!! 🙂 <3 Lene og Levi ønsker deg også en super uke! Klem

    4. Wow! Veldig fint Lene =) elsker å følge med på interiør innleggene dine. De er virkelig så inspirerende. Hvilken kalkmaling, og farge kode skal dere ha over malingen på soverommet?

      1. Herlig, kjekt og høre! 🙂 På soverommet har vi 5030 St.Pauls Blue, og kalkmalingen er i samme. Vi bare “grunner den med vanlig LADY veggmaling 🙂

    5. Åh, det blir jo sååå fint!!! Gleder meg til å se ferdig resultat 😀 Digger at dere ikke har hvite vegger, da blir det litt mer personlig! 🙂

    6. Hei Lene 🙂
      Det blir råfint!! Vi holder på å bygge hus og er i gang med å finne farger, gulv osv osv.. Spennende, men litt vanskelig også.. Haha.
      Har sett på mange av de fargene dere har valgt faktisk 🙂 Det jeg lurer på er badet deres, Denne murpussen, er det det samme som micropuss? Hvor mye måtte dere betale og hvor kjøpte dere den? Man kan ha den i dusjen også sant? Søker over alt, men synes det er vanskelig å finne en fohandler.
      Masse lykke til videre – jeg følger med 😀 <3

    7. Hei Lene! Tenkte å legge igjen en kommentar, noe jeg aldri ellers gjør! Ville bare si fra at jeg digger bare mer og mer bloggen din, Stå på! Har vært en fast leser tidligere, men nå synes jeg at innleggene dine er mye mer kjekkere å lese enn noen gang! Masse fine bilder og masse inspirasjon, liker veldig godt outfit bildene dine og den nye leiligheten din…. ELSK! Går innom bloggen din hverdag om et nytt håp om en smug titt på leiligheten din haha 😀 Håper denne kommentaren gir et lite smil i munn kroken, ha en fin kveld!

    8. hei! har dere kjøpt inn rosetter og stukkatur eller var det originalt i leiligheten? kunne du ha skrevet et innlegg om det i så fall? Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg