Oppussingsspalte : Furnitures

Adlinks
Hej hej ♥ God søndag! Full rulle med utsalg idag, gleder meg masse! Nå nærmer innflyttingsdato seg med stormskritt. Vi får dessverre ikke flyttet inn helt enda, da gulv-leggingen har blitt forsinket. GRIN! Alt har gått på skinner hittil, så man må vel bare regne med svinn. Men forferdelig frustrerende, spesielt når det ikke er vår feil. Vi la flytesparkel i de tre hoved-rommene for snart to uker siden. Det skulle tørke på 9 dager, og være klart til tregulvet skulle legges på onsdag som var. Fikk beskjed fra gulvlegger om at gulvet ikke var i nærheten av tørt en gang, og gulvleggingen ble utsatt fra onsdag til mandag. Gulvet tar 7 – 9 dager å legge, så vi får jo ikke flyttet inn som planlagt pga dette. Men men, det løser seg med litt godt mot! Badet er snart ferdig, og det gleder meg enormt! De to soverommene mangler bare lister, garderobene til soverommet blitt skrudd opp imorgen, det nærmer seg!

Ps. Et tips! Jeg er veldig opptatt av den minimalismen min. At skuffer og skap skal ha rene, minimalistiske linjer. Sånn som vi har bestilt til kjøkkenet. Jeg vil feks ikke ha mellomrom eller “grep” på skuffer eller skap, men helst en push-open funksjon som gjør at man slipper håndtak etc. Garderobe er dyrt, og vi fant til slutt ut at vi skulle dra på Ikea og fikse. Men dessverre fant jeg ingenting der som jeg synes lignet på det jeg ville ha. MEN, med litt kreativitet fant vi ut at vi skulle bestille kjøkken og bruke som skap. YAY! Supersmart, og ikke så alt for dyrt. Vi har bestilt høye kjøkkenskap, og skuffer + hyller, så bestiller vi garderobestenger fra et annet sted! Lurt? Vi har valgt en front som heter Veddinge, og som er helt klassisk hvit. Gledes til å se det live!

Nå har vi ikke bestilt ferdig alle møblene våre enda, vi må se litt ann når vi flytter inn. Men tenkte jeg skulle vise noe av det vi har bestilt hittil! Ikke alt jeg fant ordentlige bilder på, men her er noe ♥

Uten navn-1
Hvit hay stol – orlando nougat sofamoduler bolia (har ikke bilder av hele sofaen vår) – speilgrå muuto stol – fluffy sovesofa bolia – grå hay stol – petroleums blå puter bolia – como sofabord bolia – nougat stol – save skjenk bolia

Dette kombinert med disse fargekodene, kan ikke bli annet enn bra, håper og tror vi! Og kombinert sammen med kule lamper i gull og svart matt, og kran etc i gull og svart, ææ – nei nå gleder’a seg!!

Processed with VSCOcam with t1 presetGleder meg til å komme inn i leiligheten, og virkelig begynne å forme alle rommene, er så mye gøy jobb som gjenstår! Yay!

God søndag til alle ♥

6 kommentarer
    1. Hei 🙂 Du trenger ikke godkjenne/publisere denne kommentaren, men furniture er det samme i både entall og flertall. Bare et lite tips:)

    2. Hei Lene! Dette blir så utrolig kult, gleder meg til å se 🙂
      Lurer litt ang. denne murpussen dere skal ha på badet – hvor har dere kjøpt den? Evt. merke? Og hvordan ‘fungerer’ den? Vurderer det selv, men finner lite informasjon om det på nett.

    3. Hei Lene 🙂
      Det blir råfint!! Vi holder på å bygge hus og er i gang med å finne farger, gulv osv osv.. Spennende, men litt vanskelig også.. Haha.
      Har sett på mange av de fargene dere har valgt faktisk 🙂 Det jeg lurer på er badet deres, Denne murpussen, er det det samme som micropuss? Hvor mye måtte dere betale og hvor kjøpte dere den? Man kan ha den i dusjen også sant? Søker over alt, men synes det er vanskelig å finne en fohandler.
      Masse lykke til videre – jeg følger med 😀 <3

    4. Hei snuppa 🙂 kunne tenkt å sett klesskap løsningen så fort den er oppe. Kunne tenkt meg noe lignende selv . Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg