Oppskrift : Fylt kylling

God onsdag dere  ♥ Lurer du på hva du skal lage deg til middag idag? JAAAA – da skal jeg gi dere verdens beste oppskrift. Laget dette selv igår, og det var så mange spennende og gode smaker sammen. Mmm, og litt utenom hva jeg pleier å lage. Men NAM sier jeg bare. ♥ Fylt kylling med rød pesto, fetaost og tørkede tomater innsurret i bacon. Og til hadde jeg brokkoli og blomkålgrateng. Du trenger : Kyllingfiléter, rød pesto, fetaost, tørkede tomater, bacon. Brokkoli, blomkål, purreløk, smør, melk og hvetemel. Dette gjør du : Sett ovnen på 200 grader. Legg kyllingfilétene i en brødpose eller lignende, og bank de flate. Smør på pesto, hakk opp tørket tomat og legg over fetaosten. Brett kyllingfilétene med fyll i to og surr bacon rundt. Legg filétene i en ildfast form, og stek de i ovnen i 20 minutter. Ha brokkoli, blomkål og purreløk i en ildfast form, lag hvitsaus av smør, mel og melk – smak til med salt og pepper. Hell hvitsausen over blandingen og ha ost over. Settes i ovnen sammen med kyllingen, i 20 minutter. And then, enjoy! Og middag på 30 minutter. Love it! Dette skal jeg absolutt lage flere ganger, og er åpen for andre ting jeg kan fylle kyllingfilétene med?! Har dere noen tips og triks? Så del gjerne  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg