Oppskrift : Biffsalat

God morgen jentene! Igår laget jeg den beste salaten på lenge, herlig biffsalat. Veldig enkel å lage, gjort på noen minutter .. Du trenger : Jeg strimlet mørbradbiffen i tynne skiver, og krydret med pepper og biffkrydder. Jeg pleier å steke i masse smør, blir så god smak da. Ikke stek kjøttet for lenge, da blir det fort seigt. Smak til med litt salt.. Så blandet jeg kjapt sammen grønnsakene .. Tok på litt strimlet ost på slutten, og det var virkelig prikken over i’en. Snadder . . Kan tenke meg den er god med dressing for de som liker det, og kanskje hvitløksbaguetter? Mmm, nammenam. Forresten, HURRA – jeg har gangsperre idag! Viser bare at det gjorde godt å trene litt. Herligt. Gjett om jeg skal ut å jogge idag også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg