Oppladning til ny uke

Innekos, ullgenser og kaffe er det lite som slår- selv om jeg også elsker å vandre rundt ute i høstværet også. Jeg tror høsten må være min favoritt årstid. Noen som er enig? Jeg lader opp inne til en ny- og spennende uke! Jeg skal (forhåpentligvis og bank-i-bordet) flytte inn i leiligheten min denne uken! Tenk det- etter 2 måneder med oppussing begynner jeg å se enden i alt kaoset! Kaos, men GØY kaos vel og merke. Jeg elsker jo dette, skape, utnytte, se muligheter. Mitt eget hjem, helt eget! Denne uken skal jeg bruke tiden min til å sortere alle tingene mine som står i på et lager. Jeg vil nemlig ha med minst mulig av ting jeg ikke trenger. Gi bort klær og ting til de som trenger det ♥ Og når det nærmer seg helgen kan jeg endelig begynne å vaske ned leiligheten, det gleder jeg meg sånn til. Shine hver en krik og krok og forhåpentligvis kan jeg be mine kjære venner på middag og kos fredagen for å innvie leiligheten med de som betyr så mye for meg! Det blir en hektisk uke med sortering, flytting og nedvask – men det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til en første natt i ny leilighet!

Jeg får ikke nok av Skappel – genseren min. Den er min absolutte favoritt! I flyttelasset mitt har jeg en påbegynt Skappel genser i en nydelig grønn farge, men jeg kan jo ikke (og har ikke tålmodighet til å strikke selv) noen som trenger et strikkeprosjekt? Hehe.. HJEELP. Jeg kom også på at jeg faktisk har en ekstra pose med grått garn og oppskrift til denne genseren som jeg har på meg på bildene over. Er det noen som vil ha den? Jeg gir den gjerne til en av dere ♥ Legg igjen en hyggelig søndagskommentar, så trekker jeg en vinner ila uken!

Nå skal jeg snart på pizza- og kinodate! Med Renatemin. Vi skal se Snømannen. Jeg kommer ikke til å få sove i natt, he he ..

227 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂 Jeg kan godt tenke meg å være med på trekking av garn til genseren. Jeg kan strikke litt, men har jobb hele vinteren da. Men jeg er litt Pippi, og sier at Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg kan klare. Lykke til med flytting, blir spennende å se ferdig resultat

    2. Så enig med deg, høsten er en herlig tid! Jeg selv elsker strikking og kunne gjerne tenke et nytt strikkeprosjekt 😀 Lykke til med innspurten av oppussingen, gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    3. Elsker høsten og elsker genseren Perfekt som du sier. Ønsker gjerne å overta strikkeprosjektet, så kan jeg rusle rundt i herlig høstvær med deilig genser. Kos deg på kino

    4. Krysser alt for at du kommer inn i den nye leiligheten til uken! Det ser ut som den kommer til å bli helt amazing! <3

    5. Høsten er også min favorittårstid! Veldig deilig å kle seg i gode gensere, og ikke minst når de er så fine. Jeg elsker å strikke, for å koble helt ut, så jeg takker gjerne ja til litt garn, om jeg er den heldige Ønsker deg en god uke!

    6. Hadde vår deilig med en skappelgenser i det sure haustværet på Sunnmøre ha en fin søndag og lykke til me innflytting i ny leiligheit!

    7. Det hadde vært noe! Har en bestemor som er så flink til å strikke og kunne gjerne tenkt meg en så nydelig Skappel-genser!❤️ Så deilig med strikk nå på høsten! Den du hadde på deg var hvertfall fryktelig fin!☺️ Gleder meg til å se leilighet din! Ha en fin dag videre!❤️

    8. Liker bildene på bloggen for tiden 🙂
      Jeg synes genseren du har på er så fin! Jeg har så lyst til å starte på prosjekt med å strikke genser. Var så flink til å strikke før, men har glemt det bort i alt av hverdagsstress. Glemmer helt å finne tid til meg selv og senke skuldrene. Jobber med dette selvsagt, hadde vært fint å ha et strikkeprosjekt, slik at jeg kan kose meg i høstværet og slappe helt av i eget selskap uten annet mas.

    9. Hei Lene! Åhh, jeg har ønsket meg en Skappelgenser i flere år. Det hadde i hvert fall vært utrolig skjønt med en slik genser nå. Jeg ligger nemlig på sykehus på femte dagen etter en omfattende operasjon i livmoren. En slik god og myk genser hadde vært en god og varm trøst. Jeg er nemlig ganske slank av meg fra før, og etter sykehusoppholdet så langt har jeg gått ned ikke mindre enn 4 kilo. Fryser lett så det er drømmen å få en slik genser av deg <3

    10. Åh, den vil jeg gjerne ha jeg har kun strikket babyklær til jenta mi, men har så lyst til å strikke noe fint til meg selv også. Er så godt å koble av med strikking mellom jobb og eksamensskriving:)

    11. Hei Lene,

      Det hadde vært veldig hyggelig å vinne garb fra deg. Jeg elsker å strikke og høsten er min høytid. Skal selvfølgelig sende deg bilder når den er ferdig.
      Ha en fin søndag.
      Klem fra Jeanette

    12. Ja takk gjerne til garn til skappelgenser! 😀 Jeg skal også se snømannen i dag, og frykter lite søvn i etterkant! hehe, men favorittboken må man nesten se på kino også 😀

      klem

    13. Nydelig genser, kunne tenkt meg en selv! Gleder meg til å se leiligheten ferdig , kommer til å bli såå fin 🙂

    14. Jeg har akkurat begynt å strikke, så jeg hadde blitt veldig glad for denne pakken 😀 Skikkelig kosete genser!

      Gleder meg til å se hvordan leiligheten blir 🙂

    15. Kjempeflott genser, som har stått på ønskelisten lenge Strikking er virkelig en fin avkobling på kveldstid

    16. Søndag er min favoritt dag på hele uka – det er ikke noe annet man kan uten å ta det med ro! Er på ett rett vanskelig sted i livet – hvor jeg aldri hadde forestilt meg at jeg kunne komme til/i – og ett strikkeprosjekt hadde vært ett bra middel for å koble ut! Bloggen din og du – gir og har gitt mye styrke gjennom noen tøffe år! Takk ❤️

    17. Ååh, jeg vil gjerne ha garn og strikkeoppskrift!❤️ Har ønska meg skappelgenser i mange år og blir like forelska i genseren din hver gang du har den på, hihi!
      Krysser fingrene Fin søndag til deg!

    18. Åh! Et strikkeprosjekt hadde vært kjempe gøy! ! Jeg som liten strikket en hel masse , men nå Har det jo blitt super lenge siden. Ligger for tiden rett ut med ødelagt rygg så hadde jo passet kjempe bra nå som jeg er litt bevegelighets hemmet

    19. Åh, du har så rett. Det er virkelig ingenting som er bedre enn høsten! Kos deg masse på kino, og gi gjerne feedback om du syns den er bra! ♥
      Har forresten skikkelig lyst til å strikke sånn genser jeg og, den er jo såå lekker!

    20. Yeey, så koselig 🙂 Det hadde vært så kjekt å komt i gang med et strikkeprosjekt. Jeg og en venninne har lenge snakket om vi skal begynne med strikkekvelder hvor hun lærer meg 🙂
      Lag deg en fin uke i flyttekaoset <3 (Betydningen av innstilling en har til ting er noe jeg har lært fra deg).

    21. Denne vil jeg gjerne ha! Den var alldeles nydelig, og så veldig deilig ut! Har alltid travle morgener med barn,så denne må være ypperlig å kaste på seg før vi går.

    22. Følger deg pga. nydelige bilder, fine sminketips og god interiørsmak❤️Ønsker gjerne strikkeprosjekt/genserLykke til med Snømannen og ny leilighet

    23. Jatakk, veldig gjerne! Jentene i klassen har startet en liten strikkeklubb og jeg har så lyst til å joine de

    24. Hei!

      Jeg bor i Trondheim og her har det vært høst i noen uker allerede. Mye vind og regn (og litt sol innimellom!) Jeg vil gjerne strikke mer, og bli flinkere, og da tror jeg Skappel-genser passer bra som strikkeprosjekt! Fint å sysle med noe utenom studiene. Har heldigvis en mamma i nærheten som kan hjelpe Gleder meg til å se hvordan leiligheten din blir!

    25. Åååå tenk og vunnet garn og oppskrift, da hadde jeg blitt glad ønsker deg en fin søndag og en fin uke ☀️

    26. Jaa takk til Skappel-genser prosjekt! <3 Åh, klarer nesten ikke vente til å se leiligheten ferdig! 😀 Klem

    27. Hei Lene!
      Jeg fikk tårer i øynene av å lese dette, så utrolig snilt gjort av deg! Jeg er inne i en tung periode om dagen, jeg klarer dessverre ikke se på høsten på samme måte som deg. Jeg kunne virkelig trengt noe å fylle dagene med, og en opptur som vil gjøre dagen min litt lysere 🙂 Det som er så fantastisk med hjemmestrikkede gensere er at du kan ha de for alltid, og denne ville symbolisert at jeg også kan ha litt flaks og klare å skape noe på egenhånd.
      Ha en fantastisk kveld <3

    28. Åhh det hadde vært fantastisk å vinne! Er jo så in nå med deilige hjemmestrikket gensre, så det hadde virkelig passet meg på en blunk! Lykke til med leiligheten 🙂

    29. Har så lyst til å lære meg å strikke, så dette hadde vært perfekt motivasjon for min del! Skappelgenseren er jo så fin ⭐️ Ha en fin søndag ☺️

    30. Herlighet, Såklart jeg vil være med i trekningen av garn og genser! Det hadde vært så koselig å strikke nå utover høsten Håper du snart får flytte inn, leiligheta di ser helt utrolig fin ut! Tar du oppdrag som interiørstylist forresten?
      Klem!

    31. Jeg vil gjerne ha garn og oppskrift, da jeg og noen venninner nettopp har startet noe så kult som strikkeklubb, hehe! Trenger da et prosjekt som ikke er så alt for vanskelig til å begynne med.

    32. Hei Lene!

      Har vært så spennende å følge deg i denne oppussingsperioden. Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet. Du gir meg virkelig motivasjon til å jobbe hardt, og stå på for å få det akkurat som man vil. Girl power! Jeg har strikket en del før, men aldri en genser. Så det hadde vært spennende å prøve seg på det. Noen skaper sin egen leilighet – mens andre skaper sin egen genser. Heheh.
      Ha en fortsatt fin kveld!

    33. Åh, jeg elsker skappel-genserene! Men garnet og alt blir for dyrt for meg. Så hadde vært deilig få en pakke gratis! Håper du har en nydelig søndag, Lene!

    34. Så fin genser resten av kollektivet mitt strikker så jeg har kjempelyst til å begynne å strikke sammen med dem. Krysser fingrene.

    35. Nydelig genser! Hadde vært super deilig å hatt en slik genser selv når man er ute hver dag og triller med lille gutten min♡ Da kan man kle seg godt og kose seg ute i all slags vær Lykke til med flyttingen!

    36. Høsten er fantastisk ❤️ Å nå har vi akkurat pusset opp øvre etasje, med kjøkken og stue! Så NÅ begynner høstkosen, og da hadde det vært ekstra godt med en skappelgenser på sin kropp

    37. Har strikket masse til mine venninner og deres barn. Skulle gjerne hatt et lite prosjekt til meg selv

    38. Veldig fin genser! Elsker halsåpningen på den♡ Vid og god! Er snart ferdig med en høyhalset strikkegenser, usikker på hvor mye den kommer til å bli brukt.. får så fort noia av høy hals når jeg har det på!
      Vinner gjerne garn og oppskrift på den du har på!

    39. Ååå, jeg tar veldig gjerne imot strikkeprosjektet ditt Begynner å bli kjølig ute nå, så jeg får ikke nok av gode gensere. Jeg håper at du har en helt fantastisk søndag og får ladet opp til en ny og spennende uke ❤

    40. Hei ☺️ Det hadde vært en god avkobling å strikke en slik genser til søsteren min når jeg har fri fra ambulansen. Mye hektiske dager på jobb gjør at jeg setter ekstra stor pris på fritiden min, enten om jeg er med kjæresten min, familien eller strikker med en god film forran peisen. Jeg vet også søsteren min hadde blitt kjempeglad! Ha en god søndag råfin leilighet btw

    41. Hei ☺️ Det hadde vært en god avkobling å strikke en slik genser til søsteren min når jeg har fri fra ambulansen. Mye hektiske dager på jobb gjør at jeg setter ekstra stor pris på fritiden min, enten om jeg er med kjæresten min, familien eller strikker med en god film på tv forran peisen. Jeg vet også søsteren min hadde blitt kjempeglad! Ha en god søndag råfin leilighet btw

    42. Ah ja, gjeerne! Samboeren min har akkurat klart å vasket og krympet min fine lysegrå skappelgenser til en babystørrelse…. såå en ny hadde ikke vært dummen

      Du er herlig! Ønsker deg en fin uke og lykke til med flytting, klem fra meg ☺️

    43. HeiJeg kunne gjerne tenkt meg å strikket en skappel genser.Nettopp ferdig med min første strikkegenser og det var så gøy.Ha en fin søndag

    44. Hei Lene!
      Gleder meg å følge deg i den nye leiligheten, syns du er modig som tar på så store prosjekter – helt alene.
      Kunne gjerne tenkt meg et prosjekt denne vinteren, så om du vil gi bort et strikkekit til meg blir jeg kjempeglad!

      Kjærleik!

    45. Åååh -ja, takk!!
      En Skappel har stått så høyt på ønskelisten min så aaalt for lenge nå, men som gründer med null inntekt må den bli på listen i en veeldig lang tid til
      Du er helt fantastisk altså -så mye glede, og tidenes inspirasjon i klesveien.
      Har fulgt deg i åresvis…nesten mitt flaut -føler meg som en stalker
      Ønsker deg en deilig uke og masse lykke til med innflytning -gleder meg VELDIG til å se mer

    46. Søte og blide Lene! Blir alltid i så godt humør av å lese bloggen din <3 Og det har jeg gjort hver dag den siste tiden, da jeg er hjemme i permisjon med en 3 uker gammel guttebass 🙂 Apropos permisjon, så kunne jeg trengt noe å bedrive tiden med når lille sover, og et strikkeprosjekt hadde vært perfekt! Ha en fin søndag, og en fin påtroppende uke<3

    47. Hei Lene:-) Du er god du da og se på den genseren da! Nydelig!! Jaa jeg kunne gjerne tenkt meg garn og oppskrift til skappel-genseren. Når sant skal sies, så har jeg aldri naila å strikke- Og jeg har kun strikket grytelapp i 4.klasse med masse hull i. Men søsteren min derimot – hun er en racer til å strikke. haha, så håper jo selvsagt hun kan hjelpe meg. Lykke til med flytting, blir spennende å se ditt nye hjem.
      klem Anne-Sofie

    48. Hei Jeg har blitt så inspirert av bildene dine i det siste , både med klesstil og hvordan du styler skappelgenseren til hverdags! Så kunne gjerne tenke meg et strikkeprosjekt
      Må bare si at jeg blir veldig inspirert av interiørbildene dine og hvordan du kommer på gode løsninger! Det hadde vært veldig interessant hvis du hadde komme med innlegg med tips til interiør og pynt – både den dyre versjonen og den til budsjett! Hvis det lar seg gjøre selvsagt

    49. Hei Lene:)
      Vil gjerne være med på trekning hos deg. Om jeg vinner då vil jeg gi garnet til studentdatteren min som nettopp har begynt å strikke:)) men garn er dyrt, så jeg vet st hun vil elske å få garn i posten❤️ Det er så spennende å følge med på oppussingen din, og gleder meg til å se ferdig resultat. Stor klem fra Ålesund

    50. Hei skjønne Lene!
      Jeg har så lyst på en skappel genser selv men synes desverre de er for dyre Elsker å strikke så jeg ville blitt utrolig glad hvis jeg fikk garn hos deg slik at jeg kan strikke min egen! Håper du blir fornøyd i din nye leilighet og at du fortsatt har en fiiin søndag videre Digger deg

    51. Jeg har sååå lyst til å lære meg å strikke! Ikke bare for resultatets skyld – selv om jeg bokstavelig talt BOR i strikkegensere på denne tiden av året – men fordi strikking virker som en fin greie å kombinere innekosen med.

      Ha en fin søndag videre, og lykke til med flyttingen!

    52. Hei☺️
      Håper du har hatt en kjemp fin søndag❤️
      Hadde vært utrolig gøy å få en strikkepakke! Har veldig lyst å strikke Skappel genseren da jeg har strikket mange skjerf men nå kunne tenke meg ny utfordringhadde vært så gøy å hatt som høst kos og en fin før bursdagsgave Håper du har en fin uke!

    53. Kjære fine Lene!
      Gleder meg sååå til å se hvordan leiligheten blir seende ut!
      Inspirasjon til min kommende oppussing
      Krysser fingrene for fine genseren. fargen

    54. Vakre Lene! Ååå spennende med ny leilighet, gleder meg veldig til å se hvordan den blir!! Alltid syntes du har så god sans for interiør <3 Og garn hadde virkelig vært helt perfekt, jeg eelsker å strikke! Ønsker deg en nydelig søndag videre, satser på å få sett Snømannen en dag selv 😀

    55. Nydelig er du, du må ha mye lykke til med flyttingen og ny leilighet 🙂 tråd til denne genseren hadde vært magisk! Ønsker deg en fin søndag 🙂

    56. Kunne veldig gjerne tenkt meg et høstprosjekt og strikke skappelgenseren ❤ Krysser fingrene for at du får flyttet inn i leiligheten din denne uken – gleder meg til å se hvordan leiligheten blir du er veldig inspirerende

    57. Søskenbarnet mitt er strikkefrelst og strikker mye til andre. Hadde jeg vunnet hadde jeg gitt det til henne, slik at hun kan strikke en fantastisk fin genser til seg selv. Hun er fantastisk 2 barns mor og venninne, og trenger å bli minnet på det

    58. Synes bloggingen din er så bra for tiden 🙂 Krysser fingrene for at flyttingen går som planlagt, gleder meg så mye til å se resultatet! 🙂 Garn hadde vært supert, har en svigermor som har lovt å strikke til meg hvis jeg ordner garn 🙂 Ha en fin uke som kommer 🙂 Klem

    59. Nydelig genser Har ikke strikket siden barneskolen, og den lua jeg prøvde på da kom jeg ikke langt på. Men har lyst til å prøve meg igjen, tror jeg har fått litt bedre konsentrasjon på disse årene Takk for en herlig blogg, du er dyktig! God søndag

    60. Åå jeg vil gjerne være med på trekningen! Har såå lyst på et strikkeprosjekt denne høsten, og skappelgenseren er jo bare så fin! <3

    61. Superfin genser ✌☺️ Ja- takk til nytt strikkeprosjekt Krysser fingrer og tær for at jeg blir den heldige Ha en fortsatt fin søndag.

    62. Drømmer meg bort til mitt gamle nabolag i Vika når jeg leser bloggen din om dagen. Hadde ikke det fine gulvet ditt eller hvit kakkelovn, men deilige lyse flater, høye vindu, stukkatur en nydelig smijernsovn som varmet skikkelig og en solfylt balkong mot en stille bakgård . Savner tiden min der og elsker derfor å drømme meg litt bort med bloggen din. Hadde også vært ekstra kjekt med nytt strikketøy ❤️

    63. Ja takk , dette kan da kanskje bli min it genser til høsten. Vel det er ikke bare eg som kjemper over denne genseren, så ønsker alle lykke til så får vi til slutt se hvem den heldige vinneren er lykke til alle sammen , spennende hvem som blir den heldige jenten til veka som kommer

    64. Hei!
      Åååååå jeg sitter akkurat og ser etter garn til mitt neste strikkeprosjekt! Vil ha noe deilig og varmt, for snart går det (atter for niende gang) mot eksamensperiode, og da blir man sittende mye i koseklær.

      Den forrige genseren jeg strikket var av garnrester fra Fretex – helt supert det, men litt ulikt garn her og der. Jeg synes nemlig at etter denne strikkehypen kom, har prisen skytt til værs – og det kan ikke student-meg ta seg råd til mer enn en skjeden gang.

      Hver onsdag (Hehe) har jeg tidenes DØLLESTE, og uheldigvis obligatoriske, fag, og jeg har tenkt å bruke disse på strikking. 3 timer hver onsdag will a sweater make 🙂

      Kos deg (viktig) med flytting, innvielse og ny tilværelse 🙂

    65. Ønsker meg gjerne strikkeprosjekt til høsten, som også er min favoritt årstid. Håper du har hatt en koselig helg og har en enda koseligere uke i vente med innflytning. Gleder meg til å se hvor fint du får det.
      Klem

    66. Hei! Så godt med søndag<3 kan gjerne tenke meg å vinne garn med oppskrift, da det gikk ganske skeis sist gang jeg prøvde meg på Skappel-genserenHar forhåpentligvis forbedret meg! Håper du får en fin uke!
      Klem

    67. JAAA til strikkeprosjekt
      Også håper jeg du får flyttet inn så fort som bare mulig, for jeg elsker oppussings innleggene dine❤️

    68. Åh, det kan jeg gjerne tenke meg! Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg oppskrift og garn, da jeg har hørt strikking er god terapi for stress – noe som passer for meg som er student og går med skuldrene opp til ørene hver dag 🙂
      Genseren var forresten superfin!:)

    69. Ååå vil veldig gjerne være så heldig å vinne en strikke pakke så jeg kan tusle rundt i en så fin genser som deg gjennom høsten og vinteren Lykke til med flytting og gleder meg stort til å se leiligheten ferdig Du er jo så flink på interiør Ha en fin søndag skjønne du

    70. Har så lyst til å lære meg å strikke, så garn og oppskrift hadde vært perfekt! Gleder meg til å se leiligheten når den er ferdig Ha en fin kveld!

    71. JA til mer kos iført deilige ullgensere! #høstimittårstidhjerte #levendelys #rødvin #te #kjærlighet. Jeg ønsker meg garn til en ny søndags- og kvelds kosemose genser 🙂

    72. Ja takk til genser! Den geønne er helt nydelig. Jeg venter enda på solbrillene jeg vant sist sommer, men solbrillesesongen nærmer seg slutten. Gleder meg til å se leiligheten!

    73. Ja takk gjerne til Skappelgenser-garn. Er ikke så flink til å strikke selv men kanskje jeg klarer denne… finner det ikke ut viss jeg ikke prøver iallefall nydelig farge Ønsker deg en fin søndagskveld

    74. Hei Lene! Så morsom idé Har alltid hatt lyst å lære å strikke og Skappel gensere er helt rå. Kjempe sexy med den bare skulderen på deg Mamma var strikkemesteren i familien. Jeg angrer på at jeg ikke lærte det av henne før hun gikk bort, strikking minner meg om henne.❤.. Ha en fin søndagskveld og gratulerer med den fine leiligheten din! Spennende tid du har i vente med innredning og høstkos inne Klem.

    75. Hadde ikke vært feil med en slik genser til høsten nå nei! Kunne gjerne tenkt meg garnet 🙂

      Ha en fin søndagskveld!

    76. Hei. Gleder meg så på dine vegne at innflytting nærmer seg for deg. Blir sikkert helt fantastisk flott. Jeg kan godt tenke meg å overta garn og oppskrift. Se for deg fyr i peisen, masse stearinlys og med et glas rød vin. Da blir strikking koselig da…

    77. Ååh ja takk! Har begynt å strikke i år, og holder på med selbuvotter! Har kjempelyst til å strikke meg en egen genser. Starter straks i praksis på sykehuset, som vil si mye pendling (3-4 timer pr dag), og det hadde vært så koselig å ha noe håndarbeid å holde på med 🙂 skal ikke legge skjul på at nå som jeg er student er det ikke overflod av penger, og har ikke råd til å kjøpe garn til en stor genser selv. Ha en deilig søndagskveld videre! Gleder meg til å se hele leiligheten når den er ferdig. Ser utrolig fint ut på de små smakebitene du har gitt oss på snapchat!

    78. Jeg har heller ikke tålmodighet…eller strikke ferdigheter.. jeg har strikka et skjerf med 3huller i i hele mitt liv… og det var skevt.. litt sikk sakk faktisk. 😉 meeen jeg kjenner noen som kunne strikke den ferdig til meg For det ER magi og krype inn i en kosegenser og tenne litt starinlys en regnfull høstdag. Og modellen er jo kosegenser over kosegensere

    79. Jaaaa jeg vil gjerne ha en Skappel-Genser (og jeg strikker den gjerne selv) 🙂
      Ha en fin søndagskveld!

    80. Er student og har akkurat tatt pinnene fatt og strikket mine første selbuvotter (og mine første votter, ever. Haha). Hadde vært veldig gøy å prøvd meg på en genser. Akkurat dette semesteret har vært hektisk, og har endelig funnet en ting som gjør at jeg kan slappe litt av.

      Synes interiørstilen din er sykt fin. Gleder meg derfor til å se hvordan denne leiligheten blir i forhold til den andre. Alltid like spennende å flytte.

      Ha en fortsatt fin søndagskveld, Lene. Og lykke til med flyttingen ❤️

    81. Når jeg kikker inn på bloggen din og Instagram blir jeg alltid inspirert. Inspirert til å få orden på ting, å finne frem den samme positiviteten og pågangsmotet som du virker for å ha. Jeg blir inspirert til å ta bedre bilder, få det finere hjemme og fornye garderoben. Jeg blir inspirert til å trene så jeg kan føle meg like bra som du ser ut. Jeh blir inspirert til å ha mer kvalitetstid med venner og familie. Jeg blir inspirert til å gjøre det jeg har lyst til 🙂 Og nå kjenner jeg litt det at jeg skulle skrevet dette før, for man får aldri gitt nok komplimenter, men bedre sent en aldri (?) Jg mener selvfølgelig det jeg skriver nå hver dag, men jeg ville blitt glad for garn og oppskrift også , for du ser fantastisk ut o din! hilsen K

    82. Hei Lene! Har fulgt deg i mange år og jeg blir alltid helt slått ut av din positivisme og ståpå-evne. Makan til go og drive! Selv om jeg har ti tommeltotter, ønsker jeg veldig gjerne å stikke av med garnposen. Min søster er nemlig en racer til å strikke, så tenkte jeg kunne ønske meg en Skappelgenser av henne til jul 😉 Lykke til med innspurten i leiligheten, gleder meg SÅ til å se resulatet! Jeg er helt sikker på at den kommer til å bli amazing!!!

    83. Kjære vakre deg. Det hadde vært en drøm å få en pose med garn. Jeg er i litt samme båt som deg. Vi har nylig flyttet inn i nytt hus etter flere mnd med oppussing. Den største forskjellen er at vi måtte dessverre selge gamlehuset vårt langt under takst. En varm oppmuntring med deilig garn hadde derfor vært veldig hyggelig denne høsten. Boligmarkedet er tøft for tiden… Håper at noe kan gå min vei

    84. Ha en deilig søndag, Lene. Du er nydelig i det korte håret ditt og jeg har aldri sett deg gløde som du gjør nå, før. Fortsett å vær akkurat den du er Sender en god søndagsklem og!

    85. Hadde absolutt ikke takket nei til et lite strikkeprosjekt. Perfekt aktivitet for å koble litt av i en ellers travel hverdag som fulltidsstudent✨

    86. Åh så deilig med strikkegenser! Etter å ha brukt flere måneder på å strikke en dress til babyen min har jeg så lyst å endelig strikke noe til meg selv! Håper og krysse fingrene 🙂

    87. Åå jeg er også glad i høsten! Jeg blir mer inspirert Nå er jeg dessverre sykemeldt fra studiene mine, så å vinne garn hadde vært en fin oppmuntring da jeg ikke kjøper meg så mye garn grunnet økonomien. Takk for at du er en så positiv inspirasjon!
      Nyt uken som kommer ❤️

    88. Så kjekt at du snart får flytte inn! Gleder meg til å sjå resultatet 🙂 Den genseren ser jo så fin ut, så garnet til den kan eg virkelig tenke meg! Hadde passet perfekt no som eg har flyttet for meg sjøl og strikking er jo en så fin kveldsaktivitet etter lange dager med studering 🙂
      Håper uken din blir topp, Lene!

    89. Hei Lene,
      Jeg ønsker å vinne dette til min beste venninne som blir 30 år den 23. Oktober. Hun er alenemor og liker å koble av med strikking når hun ikke har sønnen sin. Hun fortjener dette ❤

    90. Åh, jeg elsker å strikke og vil gjerne være med i trekningen! Ha en fin søndags kveld og ny uke 🙂

    91. Ååå jatakk Mormoren min strikket skappelgenseren til meg, samtidig som hun lærte meg å strikke. Dette er et par år siden, og jeg har ikke strikket siden.. har så lyst til å strikke meg en ny genser ila høsten (og håpe på at mormor følger med ).

      Ønsker deg en kjempefin høst, Lene! Du er så skjønn. Stor klem

    92. Hei, Blir spennende å se leiligheten din , ser lekkert ut det vi har sett til nå. Ja takk til strikkekit

    93. Håper du kommer deg inn i leiligheten i løpet av uka, gleder meg til å se hvordan det blir. Du er så utrolig flink med interiør og farger! Inspirasjon Skappel genser hadde vært så kjekt å strikke, krysser fingrene Ha en fin kveld.

    94. Du og genseren ser helt amazing ut!! Håper alt går bra med ny leilighet, og at den står til forventningene

    95. Så utrolig pen du er! Spesielt med det nye kortere håret, kledde deg ekstra godt 🙂

      Skappelgenseren ser også helt nydelig ut, kunne virkelig tenke meg å vinne garn og oppskrift. Jeg har blitt skikkelig bitt av strikkebasillen, men har ikke råd til å kjøpe garn for å strikke noe til meg selv(har prioritert å strikke julegaver til tantebarn). Krysser fingrene 🙂 🙂

    96. Elsker å gjemme meg i gode gensere om høsten! Har lenge tenkt å begynne å strikke en genser, er jo alltids stas med noe man har strikket selv☺️ Elsker bloggen din! Gleder meg til å se mer av ditt nye hjem✨

    97. Helt enig i at høsten er den beste årstiden! Kos, kos og kos!
      Nydelig genser og har veldig lyst på et strikkeprosjekt – så hyggelig og snilt av deg å gi bort garnet!
      Ønsker deg en fin uke og lykke til med innflytting!

    98. Kjære verdens fineste Lene Skappelgenseren ser skikkelig god ut så skjønner godt at det er en favoritt Håper du har hatt en fortreffelig søndag med masse kos og hygge You make my day hver eneste gang jeg klikker meg inn her

    99. Jaatakk Jeg har veldig lyst på et nytt strikkeprosjekt! Gleder meg på dine vegne til du flytter inn i leiligheten, ser ut som den blir kjeeempefin! God ny uke

    100. Hei Lene❤️
      Vil kjempegjerne være med i trekningen av strikkeknit!:)Elsker å strikke!!
      Så håper jeg du får en skikkelig god uke.Gleder meg masse til å se når den nye leiligheten din blir helt ferdig!Du er så flink ass!:)
      Stor klem fra Julie

    101. Ja takk 🙂 jeg har ingen og har ønsket meg en lenge 🙂 vært så deilig og vunnet en, arvet fra pene deg

    102. Ooo, jaaa! Jeg ønsker meg den. Kan gi den til min kusine – så strikker hun den ferdig på null komma niks<3

    103. Så utrolig fin farge på genseren på bildet!! Har to Skappel gensere selv, men ser jeg må strikke enda en i denne fargen Ha en fin kveld videre!

    104. Hei, Lene
      Helt enig, elsker sånne søndager. Tror det er det jeg elsker med høsten. Kle seg i deilige ullgensere, drikke utallige kopper te, kaffe eller varm sjokolade og bare slappe av. Jeg vil gjerne være med i trekningen av garnet. Ha en fin søndag! Klem

    105. Ønsker meg veldig gjerne garn og oppskrift! 🙂 Strikking gir en god og koselig ro i sjela, som jeg trenger i en ellers hektisk hverdag! Stå på videre med ditt blide fjes, Lene 🙂 God søndag!

    106. Hei Lene❤️
      Takk for at du har gjore uken min meget fin, med alle de fine snappene, bildene og blogginnleggene dine. Kunne gjære tenkt meg det skrikket, jeg ELSKER å strikke så det hadde vært kos. Ha en god ny uke snuppa ❤️

    107. Så snilt av deg! Jeg elsker å strikke som et avbrekk i eksamenslesingen, hehe 🙂 Gleder meg til å følge deg i ny leilighet, såå gøy å se hvordan det blir!

    108. Jeg vil veldig gjerne ha garnet til denne deilige genseren nå som den kalde høsten har ankommet.
      Du stråler om dagen! Klem

    109. Hei Lene! Holder på å strikke en Skappel-genser til søsteren min til jul, det hadde vært så fint å kunne strikke en til mamma også genserne er jo så fine og deilige og du ser fantastisk ut i den! Fortsatt god søndag❤
      Hilsen fra Vilde

    110. Deilig med både inne- og utetid nå på høsten. Jeg krysser fingrene og prøver lykken på strikkepakken din Straks ferdig med en genser til et lite gull, så hadde vært gøy å strikke noe til meg selv og Skal selv pusse opp hus snart, så er veldig spennende å følge din leilighet Ha en herlig uke, Lene!

    111. Det er super digg med et nytt kapitel. Gleder meg til å se hvordan leiligheten din blir til slutt. Jeg holder selv på å rydde og kaste ting jeg ikke trenger… litt av en jobb det for å si det sånn. Jeg har kjempelyst til å strikke denne genseren selv så jeg tar gjerne imot 🙂 Jeg har jo snart bursdag 😀

    112. Jeg blir gjerne med i trekningen ❤ Hadde blitt SÅ glad. Terapi å strikke litt, når jeg trenger å koble ut litt.. Noe jeg garantert vil trenge nå som jeg skal inn i en hektisk tid med 7 eksamener 😮 Men snart er jeg ferdig med bacheloren i eiendomsmegling! Får helt sommerfugler i magen av å tenke på det. Jeg har sagt det før og sier det igjen . Ditt pågangsmot og optimisme har gjort studiehverdagen min litt lysere i over to år nå. Og det skal du ha TAKK for! Når du skriver de personlige innleggene dine, så føler jeg etter på at DETTE, dette skal gå bra. Og snart er jeg i mål 🙂 Ha en strålende uke, og lykke til med leiligheten. Heier på degog

    113. Hei!

      Eg vil veldig gjerne ha et strikkeprosjekt til høsten (den blir kanskje ikkje ferdig før neste høst, men likevel!). Hvis det plutselig ligge et kit i postkassen så må eg jo bare! Hehe! Krysse fingrene! <3

      Ha ei fine uga! Eg glede meg til å se bilder fra den nye leiligheten! 🙂

    114. Hei Høres ut som en spennende uke du har foran deg! Jeg og elsker høsten! Da pleier jeg ofte å ta opp strikkingen min og hadde virkelig likt å få strikke Skappel genseren i høst Utrolig fin strikke motivasjon til å få en fin og varm genser

    115. Høsten er min favoritt årstid også. Alle fargene på bladene, den friske lufta, stearinlys og peis kos. Og kakao
      Jeg har lyst på oppskriften og garnet.
      Jeg har strikka en jakke før, brukte laaaang tid, men jeg fullførte:)
      Kanskje jeg hadde brukt til kortere tid nå? At den var klar til våren?
      Digger bloggen din, og blir glad hver gang du legger ut noe nytt.
      Ha en fin uke som kommer

    116. For en fantastisk fin genser, garn og oppskrift til en slik kunne jeg veldig gjerne tenkt meg! Høsten er definitivt den fineste årstiden, synes jeg, og det finnes ikke bedre enn å ta på seg en god genser som er strikket med kjærlighet og en kopp kaffe! ☀️ krysser fingrene for at den blir min! Lykke til med innflytning i ny leilighet, gleder meg til å se det ferdige resultatet – spesielt av løsningen du får med bad/soverom!

    117. Jeg elsker å strikke og vil gjerne vinne garnet det finnes ikke noe bedre enn å koble av med strikketøy i en hektisk hverdag. Lykke til med innflytning! Jeg er super spent og gleder meg til å se hvordan det blir.

    118. Hei Lene! Følger bloggen din fordi jeg elsker alt du gjør av interiør. Digger stilen <3 Hadde vært supert med garn og oppskrift. Har jo nettopp bestemt meg for å strikke min første genser!

    119. Sier ikke nei takk til et nytt strikkeprosjekt 🙂 Elsker og strikke og det er lite som slår å slenge seg nedi sofaen i høstmørket med fyr i peisen og stearinlys på bordet med strikk i hendene..rein terapi <3

      Du kledde den kjempebra!!

    120. Så herlig at du har noe å se frem til i det som ser ut til å bli en grå uke i Oslo – ingenting er bedre enn innekos i høstvær – så håper du får flyttet inn i ny leilighet i løpet av uken. Du har et så herlig vesen, så kan ikke annet enn å glede meg med deg når lykken din skinner gjennom på bloggen.

      Jeg – som deg – verken kan eller har tålmodighet til å strikke (..dårlig kombinasjon siden jeg elsker gode strikkagensere), men jeg har en mamma i Nord-Norge som ønsket seg et nytt strikkeprosjekt. Håper garnet med oppskrift får seg en tur nord, og at det kanskje er en fiks ferdig Lene-donert Skappelgenser i Oslo ila. november.

    121. Åh, Lene – du er snill <3 Min mamma finner stor glede i å strikke, og ikkeminst er hun veldig flink. Dessverre har hun økonomien i mot seg, og har ikke mulighet til å kjøpe inn noe mer enn det som er nødvendig. Hun er uføretrygdet grunner fibromyalgi og gikt. Hun sliter også med angst og depresjon. Tross dette, så jobber hun som frivillig for Røde Kors. Jeg ville blitt evig takknemlig hvis MIN mamma kunne fått muligheten til å få garn og oppskrift. Ønsker deg een fin uke, og lykke til med innflytning 🙂

    122. Super fin genser! 🙂 Kunne veldig gjerne tenke meg å vinne så hadde jeg hatt et lite prosjekt å koose meg med nå som vinteren snart kommer. Har mamma perm i vinter så hadde vært helt perfekt å med litt strikketøy og en varm kopp te om morgenen☕️
      Ønsker deg en fin uke! Lykke til med siste innspurt på flyttingen. Gleder meg til å se leiligheten! 🙂

    123. Åååja, midt i blinken for en fattig masterstudent Gleder meg til å se den nye leiligheten din, du gir så mye inspirasjon! Klem

    124. Vil gjerne være med i trekningen av en grønn skappel-genser ! Fineste fargen jeg vet. Ha en fin uke:)

    125. God mandag morgen ☀️ Dette er min første kommentar hos deg, og får nesten litt dårlig samvittighet at den kanskje går i min favør… Du fortjener alle gode kommentarer. FOR en dame du er!!! Ønsker deg en nydelig uke! Gleder meg til å følge med på den nye leiligheten!

    126. Jeg vil gjerne ha garn!! straks ferdig med en genser til min kommende nevø, så da hadde det jo vært gøy med ett nytt prosjekt :))

    127. Høsten er virkelig den perfekte tid for å sitte inne med et strikkeprosjekt, så det hadde vært veldig fint å vunnet dette! Og den genseren ser jo helt fantastisk ut, i tillegg den at den sikkert både er myk og varm 🙂
      Klem

    128. Oh yes 🙂 vil veldig gjerne være med i trekningen !strikke på kvelden etter jeg har lagt barna er rimelig bra me time! Ha en fin dag Lene

    129. Ja takk til garn og nytt strikkeprosjekt❤️✨ ingening er bedre enn å sitte under pleddet med peiskos en sen høstkveld, gjerne med en pause i studiene som litt strikking og forresten, takk for at du er det inspirerende vesenet du er!!

    130. Å jaaa!!! Det første jeg tenkte da jeg så bildet av deg i denne bloggposten var at jeg ønsket meg en sånn genser og måtte finne ut hvor den var fra! Så ja takk, jeg hadde blitt utrolig glad for å vinne garnet og oppskriften<3

    131. Åh, så deilig den genseren så ut! <3
      Den hadde jeg blitt veldig glad for 🙂
      Håper søndagen din var fin og at mandagen blir enda finere.

    132. Drømmen er å strikke egne gensere.. Kunne virkelig tenkt meg garn og oppskrift så jeg endelig kunne lært meg å strikke. Fint prosjekt å ha i vente på julen♡

    133. Gleder meg til å se leiligheten helt ferdig! Det er så gøy å se før og etter bilder, og generelt følge med på hele oppussingsprosessen 🙂 Håper du deler masse bilder med oss, synes nesten ikke det kan bli for mye 😀

      Ellers har jeg lenge tenkt på at jeg har lyst å begynne å strikke en genser selv, kan strikke, men nå begynner det å bli en stund siden sist gitt!! Så kanskje jeg kunne prøvd med på en skappelgenser i grått garn 😀

      Lykke til med resten av oppussingen 🙂

    134. Så fin genser!! Jeg lærte meg å strikke i sommer etter mye feiling, men var så heldig å fikk god opplæring av noen søte pasienter. Så nå er jeg klar for et nytt strikkeprosjekt. Hadde blitt utrolig glad om jeg ble den heldige vinneren av den lekre genseren. Håper du får en fantastisk uke fine deg. Klem ❤️

    135. Har så sykt lyst å strikke min egen genser ! Er ikke så flink å strikke masse mønster og greier, så tror skappelgenseren hadde vært en super genser å begynne med ☺️ Perfekt med en hjemmestrikket genser nå til høsten
      Ønsker deg en fin uke !

    136. Kjempefin genser! Har akkurat begynt å strikke selv, og så langt har jeg strikket en genser og to luer. Men strikking er en dyr hobby, så et nytt strikkeprosjekt har måttet vente på seg☺️ Hadde derfor blitt superglad for garn! Ha en fin uke lene

    137. Hei! Den genseren din er virkelig helt nydelig! Ingenting som er bedre enn en stor chunky ullgenseren på kalde høstdager. Jeg overtar veldig gjerne posen med skappel-garn. Hadde vært kjempe gøy å endelig få strikket min egen skappelgenser! 😀

      Ha en fin mandag! 😀

    138. Hei Lene ☺
      Jeg vil veldig gjerne ha den ☺ Elsker Skappel genserne, og har ønsket meg en så lenge jeg kan huske, men har aldri tatt meg råd til en. Nå har jeg termin om noen dager etter et utrolig tøft svangerskap, og ettersom det blir et hjemmeår hadde et strikkeprosjekt vært perfekt ☺
      Takk for all inspirasjon du formidler via bloggen din, jeg elsker å følge med og spesielt prosjekt ny leilighet som er veldig spennende å følge med på ☺ Du virker så positiv, og det smitter over for hver gang jeg klikker meg inom bloggen din ☺

    139. Hei Lene! Jeg ønsker gjerne å bli med i trekningen. Jeg begynte på mitt første strikkeprosjekt for et par uker siden, og er snart ferdig med mitt første skjerf! jeg har alltid hatt lyst til å strikke en genser selv, og Skappel-genseren må jo være den perfekte å starte med! Håper du får en fin uke 🙂

    140. Hadde vært topp med et ny skappelgenser, begynner å få en god samling! Men den første og beste begynner å bli litt vell oppbrukt 😉 Og rop ut om jeg skal strikke ferdig genseren for deg 😉

    141. Jeg har ønsket meg den genseren såååå lenge. Etter at jeg så den på deg, fikk jeg bare enda mer lyst på den. Tommel opp ❤️

    142. Du gløder om dagen, fine Lene Gleder meg til du får flytta inn i leiligheten, blir så spennende å se alt du har fått til! Blir så inspirert av deg og at du aldri lar deg trykke ned, stå på – heia deg!
      Jeg har nettopp begynt å strikke selv, har ikke strikka siden vi lagde grytekluter i tekstiltimen på barneskolen, men hadde blitt kjempe glad for Skappel-kit.

    143. Dette ble ingen søndagskommentar, men en mandagskommentar for å ønske deg en fantastisk fin uke Gleder meg masse til å se leiligheten din, og den fantastiske stilen du har valgt der!
      Hilsen en student som elsker å strikke men bare strikker babyklær og ingenting til seg selv på grunn av de ikke-studentvennlige prisene på garn… Klem <3

    144. Høsten er herlig! Suppe, film, stearinlys og innekos 🙂 Ekstra koselig er det å strikke også, så kunne gjerne tenke meg ekstra garn og oppskriften. Ha en fin uke. Klem!

    145. Hei Lene! Ååååh, eg har drømt om ein sånn genser i evigheter no, og seier JA TAKK til garn! ✌ Krysser fingrene! Prøver å lære meg strikking for tiden, og med god hjelp frå bestemor hadde dette vore eit perfekt prosjekt ❤️ Ikkje minst kjekt!

      God mandag!

    146. Åneei, så ikke innlegget ditt før nå.. Så håper det går bra med en hyggelig mandagskommentar vil gjerne ha garn til en slik genser tror jeg gleder meg like mye til å se bilder av leiligheten din som du gjør til den første natten digger stilen din!

    147. Åneei, så ikke innlegget ditt før nå.. Så håper det går bra med en hyggelig mandagskommentar vil gjerne ha garn til en slik genser tror jeg gleder meg like mye til å se bilder av leiligheten din som du gjør til den første natten digger stilen din!

    148. Heisann, jeg ønsker meg veldig strikkeprosjektet med den flotte grønnfargen 🙂 Ha en nydelig start på uka og god mandagskveld!

    149. Høsten er min favoritt årstid også ❤ jeg vil gjerne prøve meg på ett nytt strikkeprosjekt akkurat nå strikker jeg sokker, Digg det åå lykke til med flytting ❤

    150. Hei! Jeg vil gjerne gi strikkesettet til min fantastiske venninne, Josefine, som har begynt å øve på å strikke. Hun fortjener å bli satt litt ekstra pris på! Bedre venninne finnes ikke, og hun setter alltid alle andre først før seg selv.

      Klem

    151. Jeg har en venninne som jeg er helt sikker på at kunne ha lyst på garn til skappelgenser. Hun er SÅ flink til å strikke. Selv er jeg ikke så god.. Har ikke tålmodighet til sånt, jeg. Hehe.. Men hun, derimot. Også synes jeg at hun fortjener det også da. Gode venner fortjener sånne overraskelser <3

      God mandag til deg, Lene 🙂

    152. Hei ☺ jeg vil gjerne vinne garn og oppskrift, har nettopp lært meg å strikke og synes det er så gøy.
      Ha en fin uke. Klem ❤

    153. Nydelige deg i super comfy skappel:) Eg pleier aldri vinne noko,men klart eg vil vere med i trekking av garn.Er nettopp starta oppatt sesongen på strikking og hekling,og likar best tre/fire prosjekt samtidig:))Lykke til til meg!

    154. Hei Lene!
      Jeg klarte å krympe min skappelgenser i vaskemaskinen..kom ut i størrelse tre år Så ønsker meg veldig en nye en
      Blir spennende å følge med på ny leilighet, henter masse inspirasjon fra deg!
      Line

    155. Åh jeg kunne så gjerne tenke meg å strikke min helt egne genser! Krysser fingrene ha en fiiiin og rolig høstkveld

    156. Utrolig fin skappel-genser, så JA vil gjerne vinne en pose med garn til denne! Motivasjonen for strikking har vært dårlig i det siste, kanskje denne genseren vil gjøre at det løsner litt opp 🙂

    157. Åh, ja takk til garn! Elsker å strikke, men som student er det så som så hvor ofte jeg får kjøpt nytt garn. Og nå som høsten er her for fullt, er jeg klar til å strikke som om jeg var 90 år gammel med 15 barnebarn som alle ønsket seg nye mariusgensere og strikkede sokker, haha! Skull ikke tro jeg var 21..

      Ha en strålende dag!

    158. Å, ja, så kos det hadde vært å vinne! Elsker å tilbringe høstkveldene under pleddet med strikketøyet i fanget
      Kos deg med stæsjing od dilling i ny-leiligheten!!

    159. Har lenge savnet noe å bruke fingrene mine til, siden resten av helsa og kroppen er dårlig. Men økonomien tillater ikke denne gleden , så hadde vært til stor glede å vinne denne gaven <3

    160. Heia 🙂 Jeg kan ta på meg å strikke ferdig skappelgenseren din hvis du ikke allerede har fått noen til å strikke den;) Mitt første strikkeprosjekt var faktisk skappelgenser og nå er jeg oppi totalt 50 forskjellige gensere på 3 år. ADHD i fingrene si

    161. Ønsker meg strikketøy 🙂 Da går dagene raskt frem mot jul, og jeg har en god egenprodusert genser og tulle meg inn i 😀
      Har fulgt deg siden du startet å blogge, utrolig stor forandring! Men innerst inne er en jo den samme uansett, bare litt eldre. Ha en fin dag.

    162. Åh ja! Elsk på skappelgenser. Vil gjerne vinne så jeg kam strikke en til mammaen min❤️ Ha en fin uke

    163. Nydelig farge på den genseren din!!

      Å, det hadde vært fantastisk å vunnet- har så lyst på en skappelgenser og har akkurat lært meg å strikke, så eg krysser fingrene 🙂

    164. Ej klare mej ikkje uten å strikke om hausten! E nokke heilt eige me å sitte inne med tente lys og strikkeutstyret i henda. DE e meditasjon de!! So ej vil veldig veldig gjerne ha garn til genseren! 😉

    165. Eg hadde blitt kjempeglad for garn til skappelgenser! Syns det er så avslappende å strikke og i tillegg tilfredsstillande å vite at eg produserer nokke fint, deilig og nyttig i samme slengen 😀 Masse lykke til med å flytte, eg gleda meg til å sjå korleis leiligheta di blir!

    166. Heisann Lene 🙂

      Jeg vil veldig gjerne være med på trekkningen! Kan ikke strikke i det hele tatt, men jeg og bestemoren min har avtalt en strikkedate, så hun skal lære meg 😀

      Håper du får en fin uke, har nettopp begynt å lese bloggen din, og du har fått en ny fast leser 😀

    167. Hei Lene! Så hyggelig! ☺️☺️ Jeg kunne gjerne tenkt meg garn til den nydelige genseren! Jeg elsker å strikke, men vi lever litt trangt økonomisk for tiden så får ikke kjøpt meg garn, og den genseren står øverst på ønskelisten! Ha en fin uke :-*

    168. Har nettopp strikket min første genser til min mor i julegave, fordi jeg vet hun kommer til å bli så utrolig overrasket og glad for at jeg ENDELIG har lært meg å strikke..

      Derfor har jeg utrolig lyst til å overraske min kjære søster med en hjemmestrikket genser også❤️ Og jeg ser jo hvor utrolig flott den genseren er på deg så om jeg kan strikke noe like fint, da er julen reddet for søsteren min.

      Ha en fin dag<3

    169. Jeg vil gjerne vinne garnet til Skappel genseren. Det hadde gitt meg mye motivasjon nå som jeg er strandet på sofaen en stund fremover pga en liten baby i magen. God høst til deg Lene, du er en stor inspirasjon

    170. Kunne så veldig gjerne ønske meg en slik genser nå til høsten og når vinteren kommer snikende..☺️
      Krysser fingrene!
      Lykke til med innflytting denne uka

    171. ahhh NYDELIG! <3 .. Er det for seint å melde seg på?? 😀 for en fantastisk genser, og den ser helt nydelig ut nå når høsten kommer.. Jeg har strikken en original Skappel til ei vennine til jul tidligere, men enda ikke kommet igang med min egen.! det her hadde absolutt vært en supermulighet til å få min helt egen <3
      Marthe

    172. Ååhh jaa, det hadde vært så koselig. Hvem vil ikke ha en skappel genser, den ser sikkelig deilig og comfy ut <3

    173. Har strikket denne genseren tidligere, den er så godt brukt at den bør kun brukes bak lukkede dører 🙂 Så er gjerne med i trekningen om garn til en ny. God helg! 🙂

    174. Åh ja! Har strikket en mini-Skappel til ei lita jente, og ønsker meg sånn en egen 🙂 Men akkurat nå tillater ikke økonomien å kjøpe garn for nesten tusen kr. :/ Krysser fingrene 🙂 Ha en fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg