Opp igjennom årene ..

Noen spurte meg om ikke jeg kunne vise noen bilder fra hvordan jeg har sett ut opp igjennom årene, fra fjortisstiden osv ..
Jeg har ingen bilder fra da jeg var fjortiss desverre, for på den tiden bruke jeg engangkamera.. Hehe. Men om dere vil se, så kan jeg alltids prøve å skaffe noen til dere..

2007…

2008…

2009…

2010…

Som dere ser, har jeg farget håret veldig mye frem og tilbake disse årene .. Men nå tror jeg at jeg har funnet en farge jeg vil slå meg til ro med..

Hva synes dere ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg