Opp å stå, ut og gå!

Tirsdag allerede? Guh, som tiden flyr! Jeg har så fantastisk mye å glede meg til de neste to ukene. Geilo-Bergen-Hemsedal-Egpyt!! IIH. Apropos Egypt – idag skal jeg og bestis Maria bestille oss hotell i Sharm. Det er så mange fine å velge mellom, vi klarer rett og slett ikke bestemme oss.. Men skal vel finne ut av det ila lunsjen idag. Men først er det trening på denne jenta. Opp å stå, ut og gå! Jeg sovnet faktisk klokken 10 igår?! Så nå er jeg superduper opplagt og klar for 30 minutter på mølla, etterfulgt av styrketrening, wiihu. Igår ble det deilig tapas og litt rødvin til kvelds, men jeg stupte rett i seng etterpå, hihi. Denne tapasen er så lett og enkel å lage. Gjort på .. 10 minutter ♥ Fremgangs måte :   Asparges med spekeskinke : Surr spekeskinken rundt aspargesen, ha de i stekeovnen i ca 10 minutter. Dadler med bacon : Surr bacon rundt dadlene, stek de litt i stekepanne, og ha de i stekeovnen etterpå i ca 10 minutter. Chorizopølse i hvitløksolje : Skjær chorizopølsene i biter, ha i masse olje og en liten hvitløk som du har i hvitløkspressen. Spansk potetomelett : Skjær poteter i tynne skiver, samt skjær opp løk. Dette skal stekes i pannen til potetene blir ferdige. Pisk deretter egg, ha i salt, og hell over. La stå på medium varme i ca 10-15 minutter. Servér med salat, oliven og brød med aioli til, SNADDER ♥ Ikke rart jeg sovnet rett etterpå?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg