OOTD

Hei fine blogglesere!

I skrivende stund er jeg på vei til negledamen for å jåle meg til helgen, julebord og bursdagsfest! Allerede rukket å jobbet en del og oljet bordet. Desverre rakk jeg ikke å ta ordentlige bilder ute i det fri, og måtte løpe mot bussen med frokosten halveis ned i magen, hehe.. Av og til strekker bare ikke tiden til! Men satser på dette får holde for idag. Outfipics innendørs ♥ Safet på svart og grått idag, fant absolutt ingenting og ha på meg i farten- så da er det enkle ofte det beste har jeg funnet ut.
Tights Bik Bok / Sko & Cardigan ACNE / Lue FWSS / Veske C.S Nyt den deilige torsdagen! Snart helg, dere. Snakkes senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg