Ootd : Saint of the day

Hei dere ♥ Startet dagen med en frisk tur sammen med Poco på Tjuvholmen. Nå er vi inne og koser oss, jeg lager meg grøt til lunsj og prøver å få unna alt på to-to listen min. Her kommer dagens antrekk i det herlige Osloværet //
Poco er forresten lite interessert i å være fotogen på disse bildene, hihih. Snuser rundt istedet, skjønner ikke hva jeg tuller med ♥
Men her fikk jeg han med på et bilde, se så søt han er! Lille venn i verden ♥
Komisk å ta outfitbilder med hunden på slep, men har ikke samvittighet til å gå fra han! 

Skjørt, bandana, genser og smykke BIK BOK / Sko ACNE 

Etterhvert skal vi avgårde for å gjøre noe veldig spennende! IIK- grugleder meg. Og gleder meg til å vise frem hva jeg/vi skal! Poco skal jo bare være med da, hihih. Og ikveld skal jeg på julemiddag til besteste Helen sammen med Malene og Martine. Pakker med meg Partyaliaset mitt, det er så festlig! 

Skrives ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg