Ootd : Black and beige

I skrivende stund er vi på kinodate og ser Hobbiten ♥ Har vært så kos og passet lille Jax idag, han og Poco ble jo kjempegode venner til slutt heldigvis. Og da ble det litt mer fred i heimen, fikk heldigvis gjort unna det jeg skulle. Trodde en stund jeg ikke kom til å få gjort noe som helst- sånn hundeliv vi hadde tidligere idag. Trist å levere han fra seg da, men vi får jo hilse på han når vi vil ♥ Her kommer dagens i et grått Oslovær . .


Jeg har lett så lenge etter en god og varm vinterjakke, det var Henriette som kom med den på lørdag. Jeg synes den var så vanvittig fin at jeg bare måtte herme ♥ Den er så god og varm!

Genser fra BIK BOK BY MKAO / Sko ACNE / Jakke Monki / Veske H&M

Krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg våken gjennom hele filmen. Sist sovnet jeg desverre, haha. Men satser på at jeg får pakket i meg nok sukker slik jeg holder meg våken.

Ha en deilig kveld alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg