Onsdagskos

I natt sov vi i leiligheten, rett og slett fordi vi var for slitne til å dra opp igjen. I tillegg var det så sent når vi var ferdige, at vi like greit kunne være her.. Så vi ryddet opp, kjøpte mikromiddag (siden det er det eneste elektriske som fungerer på kjøkkenet,) tente stearinlys og benket oss foran tv’en med vin og litt øl. Idag våknet vi av min alarm klokken 05, og Gard lurte på hvorfor i alle dager JEG hadde stilt alarmen når det var han som skulle opp kl 05, så ja.. Neida, jeg hadde stilt den i søvne fordi jeg var redd for at han skulle forsove seg?! Snakk om å være stresset, haha. Til og med når jeg sover .. *Ler* Dette var etterlengtet etter en lang arbeidsdag igår ♥ Idag har vi fått gjort kjempemye! Jeg har blant annet lagt, og fuget flisene på badet, helt selv! Kan nok skryte på meg å være litt handywoman altså, hihi. Unnet oss en nokså tidlig kveld idag, og gav oss før klokken var 6. Nå har vi handlet inn til viltgyte som jeg skal lage, og så skal vi rett og slett bare kose oss å slappe av. Deilig! Jeg er nydusjet og har pakket meg inn i morgenkåpe, cardigan og kosesokker! Digg og føle seg fresh etter og ha jobbet med bad, støv og skit. Tenkte å vise dere en liten smakebit på hvordan badet blir. Vi er SÅ fornøyde! Ikke helt ferdig enda, mangler silikon som skal på plass imorgen. Vi har valgt fliser som ser ut som tregulv fra Flisekompaniet, og våtromspanel som minner meg om murvegger fra Berry Alloc, det bestilte vi hos Maxbo. Tenk når vi får inn betongvasken her i tillegg, IIIK! Klarer nesten ikke vente. I dusjen har jeg lagt marmorfliser idag, men har ikke fått fuget enda, så de får dere ikke se før det er klart. Blir det ikke fint? Gleder meg til å begynne og innrede her inne. Sette frem duftlys, stearinlys .. Ah ♥ Nå får jeg kommer meg i gang med viltgryten, sulten! Oppskriften til viltgryten min finner dere her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg