Onsdag

Hello! Jeg tenkte jeg skulle lage en videoblogg til dere imorgen, av leiligheten – om det er ønskelig? Jeg har jo aldri vist den helt ordentlig på video, bare litt full fart. Men tenkte jeg kunne snakke litt rundt alt som er gjort med den, og hvordan jeg har tenkt etc? Si fra om dere vil jeg skal gjøre det ♥

16491219_10158665310845355_1335172116_o16491424_10158665303845355_27154780_o16491703_10158665303840355_687363130_oJeg er på kontoret nå, og tidligere i dag har jeg hatt meglervurdering på leiligheten. Vurderer å selge den. Misforstå meg rett. Jeg ELSKER den, og den er helt spesiell. Men den er alt for stor for meg! Jeg bruker kanskje 30% av arealet, og ønsker meg noe mindre. Så er i vurderingsfasen, eller .. Tror jeg har bestemt meg. Eller ikke. Jo. Men det er selvsagt med tungt hjerte! Men 120 kvm for én person er alt for stort! Så jeg har allerede begynt å planlegge neste oppussingsprosjekt … Så får vi se hva tiden bringer ♥

16466853_10158665310885355_1404780074_o16443820_10158665304100355_88026039_o16466855_10158665310840355_563618727_o16466526_10158665303820355_1842783616_oJakke Zara – Veske Gucci – Lue Samsøe – Genser Envii – Bukse Samsøe – Sko Acne

Nå skal jeg snart pakke sammen og komme meg på trening! Kardio idag, for jeg er så stiv og støl fra mandagens styrkeøkt enda at jeg knapt klarer å sette meg ned, hehe! Klem

36 kommentarer
    1. Vær så vennlig å bli boende. Ikke driv ” å pusse opp” mer nå, du har ikke talent og kan finne på å ødelegge enda en pen gammel byleilighet.

      1. Jo visst har Lene talent!
        Hun har øye for detaljer, og selv om dette ikke er din smak så må hun vel få bestemme det selv?
        Jeg stemmer for Vlog og visning, alltid kjekt å se!
        Jeg får mye inspirasjon fra deg Lene 🙂
        Keep up the good work! 🙂

        1. Ikke bry dere om O.G, hun har forvillet seg inn her fra KG. Er stort sett der hun spyr ut ufinhetene sine. Er bare trist å se at denne personen har holdt på slik i flere år. Må være en trist liv å ha. Stå på lene, leiligheten er kjempe fin. Spesielt kjøkkenet:)

    2. Synes vi har sett nok av leiligheten din, men jeg vil gjerne se en dag med Lene Orvik 🙂 Eller så synes jeg du alltid svarer så godt på dine spørsmåls runder.

    3. Kan nok være lurt å selge den. Sikkert en veldig dyr leilighet å ha for bare en person. Lurer litt på når du skal begynne å blogge oftere? Bare ett halvhjertet innlegg om dagen som ikke kan ta mer enn en time og to å produsere. Jeg elsker stilen din, både når der gjelder klær og interiør, så jeg håper vi får se mer av det etterhvert.

    4. Leneeee, jeg har skrevet dette et par ganger, men aldri fått svar. Kan du fikse klokkeslett på innleggene dine?:D Haha jeg tenker på det hver gang du skriver sånn “snart skal jeg på trening”, “jeg stod nettopp opp”, “nå skal jeg legge meg” etc

    5. Kan du plis plis plis vise klesskapene dine innvendig? Trenger ikke være striglet og ryddig, kan evt vise et som er tomt! Planlegger bygge skap av kjøkkenmoduler selv så det hadde det vært så til hjelp! Blir veldig gla hvis du kan – tusen takk!! 🙂

      1. Ja det skal jeg få gjort 🙂 Bare kjøp deg stenger til å ha inni og evt hyller <3 Jeg har bare stenger 🙂

    6. Vil gjerne se leiligheten!! Ta gjerne med detaljer om hva du har tenkt og hvorfor det er praktisk/fint slik.

    7. Åhh, så du nevnte det med leiligheten på snap også, og kjente jeg ble tung i hjertet selv 🙁 hihi! Syns du har utrolig fin stil, og tøft gjort med forskjellige farger på veggene 🙂 syns likevel det er trist og tror jeg aldri hadde i livet klart å gi slipp på noe sååå fint! Men alle er forskjellige, noen trives i noe mindre mens andre må ha det stort, gleder meg uansett til å følge dine step videre på bloggen, og den som får leiligheten din må være superheldig, alt er jo nyoppusset <3

      1. <3 Takk. Ja den er super. Men altfor altfor stor 😀 Savner noe som er litt mer lunt og hjemmekoselig <3 Stor klem

    8. Oioi! Du altså! Jeg hadde bare digget å bli boende der hvis jeg hadde hatt råd. Hater å flytte osv og liker roen med å bo en langsiktig plass. Men kan jeg spørre, er det ingen terasse/uteplass i denne leiligheten?

      1. Det er balkong 🙂 Men å bo på 120 kvm alene er helt tullete 😀 Man får liksom ikke roen helt, fordi det er så stort og tomt. Derfor vil jeg ha noe mindre 🙂

    9. Jeg skjønner deg godt. Kjøp en mindre og intim leilighet. Du får alltids kjøpt en stor igjen når den tid komme❤

    10. Hei Lene! Jeg lurer bare litt på hva dine egne tanker rundt hvordan bloggen din er i dag? 🙂 Mtp kvalitet på innlegg/antall innlegg osv..

    11. Selg og flytt hvis det er det du vil nå! Lev livet og ta en dag av gangen, ser ikke problemet! Forstår godt at 120 kvm blir for stort. Selv har jeg 49 kvm (minty breeze stue og MYE inspo fra deg) og trives supergodt. Mitt lille sted med doggen. <3 Husk btw å fornye vaksinen på Levi. Gir dere den 1 år etter 12 ukers vaksinen holder den i 3 år. Gir dere den før sent/for tidlig må dere fornye etter 1 år igjen. 🙂

    12. Jeg føler vi har sett ganske mye av leiligheten din allerede, men får jo egentlig aldri nok. Den er jo så fiiin. Men om du hadde sagt hva som har fungert bra/dårlig, evt. hva du vil gjøre annerledes neste gang kan det jo bli interessant 🙂 Jeg har allerede funnet masse inspirasjon hos deg og har prøvd å “herme” litt 🙂

      1. Jeg skal ta dere med på hele prosessen ved neste kjøp / oppussing 🙂 Så kos du har funnet inspirasjon 🙂

    13. Må si meg enig med en over her, at vi har sett nok av leiligheten. Føler jeg nesten kunne orientert meg i mørket hos deg nå. Haha dette virket plutselig som en veldig stalker-ish kommentar. Jeg vil gjerne se en type challenge-video, slik mange youtubere kjører. Kjempe gøy om du hadde gjort det med en annen blogger! 🙂

    14. Du pusset den jo opp for å gjøre den hjemmekoslig 🙂 Den virker kanskje stor for deg alene nå, men snart så møter du nok Mr. Right skal du se og da kommer all plassen godt med 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg