Onsdag

Onsdag og 9 januar. Ja, jeg er blitt merkelig opptatt av datoer i det siste. Jeg har nemlig begynt å skrive stikkord for hver dag som går. Bare som notater på telefonen,  ikke noe lang avhandling eller noe. Men jeg ønsker å skrive ned for meg selv hva dagen som gikk gav meg, i form av om den var positiv, gav meg oppturer, eller nedturer, om noe spesielt skjedde den dagen, eller bare rett og slett hvordan jeg følte meg. Det er en fin ting og gjøre synes jeg – for da kan man se tilbake på uken, eller måneden, se hva som har gjort at man kanskje har hatt det kjipt, og deretter i neste uke gjøre noe med det.

I tillegg til å starte det nye året med GODT MOT, har det nye også startet med en del bumps in the road. Faktisk når det gjelder ganske mye. Men, merkelig nok – til tross for alle de tingene som har skjedd fra 1 januar – så er jeg som jeg skrev her om dagen, ved så godt mot. Jeg føler meg så sterk, og glad, har masse energi og føler at jeg ikke lar ting gå innpå meg om dagen. Er det noe som har skjedd, som jeg kan gjøre noe med, selv om det er utfordrende – så har jeg én tanke, og det er å gjøre noe med det. Så er det ute av veien! Andre ting som påvirker følelsesmessig er det ofte noe man kan gjøre noe med, annet enn å la fokuset ligge helt andre steder.

Etter 7 relativt tøffe dager, men – likevel med godt humør, og håp om bedre tider – så snudde det endelig i går! Og jeg vet at når man står i tøffe tider, eller har det litt ekstra vondt, eller ting er dritt, så er lyset i tunellen at det ALLTID snur. På ett eller annet tidspunkt, så gjør det det. Og det er styrken jeg har i det hele. I går snudde det! Dagen startet med to gode nyheter på rad, hvor noe løste seg, og noe annet kom som en overraskelse og en bonus, deretter fikk jeg en telefon som fikk meg til å se svært lyst på en situasjon jeg står oppe i (jobbmessig) Så fikk jeg enda en nyhet om et potensielt og veldig gøy samarbeid for 2019, og jaggu meg toppet deg seg ikke på kvelden. Så i går var en fantastisk dag – og nå kan det bare gå oppover!

Dere kjenner dere sikkert veldig igjen? Man må bare stå i det som er kjipt, eller vondt eller hva det enn nå måtte være, og så snur det. ♥ Mye på hjertet om dagen, jeg liker å dele sånt med dere selv om jeg også føler for å være privat, og da forstår jeg at noe av det jeg skriver er litt kryptisk i blant.

Så girls – nå skal vi børste av oss det som er destruktivt så langt det lar seg gjøre og erstatte det med positiv og deilig energi!

Treningen er mitt fristed ♥ Nå har jeg fått inn tre deilige økter på rad, to på Barrys og én på Elixia Colosseum. Det gir energi, og det gir tid og space til tanker! Deilig.

Ønsker dere en deilig dag!

37 kommentarer
    1. Kjenner meg veldig igjen i alt du skriver! Hadde ganske mange utfordringer i 2018, men nå har jeg liksom bare gitt slipp og det er veldig befriende! Ooog hvor er tightsen fra? 🙂

      1. Heihei 🙂
        Lurer enda, har klikket meg inn hver dag i en uke nesten nå 🙁 har lett etter en sånn selv lenge, så hvis du kan dele blir jeg kjempeglad!

    2. Fantastisk at det løsnet, det er den beste følelsen
      Du virker så motivert og inspirert om dagen, utrolig gøy å følge deg!
      Keep up the good work!

    3. Takk for at du deler dette med oss, kjenner eg veldig igjen så godt å få litt tips som endrer tankegangen 🙂

    4. HVOR er skjørtet og øredobbene som du har på instastory i dag fra? I have to know Ps du ser SMASHING ut

      1. Heiii! Tusen takk snille! <3 Mener du det snake-print skjørtet? Det er fra HM 🙂 Øredobbene er fra min egen kolleksjon 🙂 <3

    5. Hei, Lene!

      Du er fin! <3

      Jeg (sammen med fler etter hva jeg har sett i kommentarfeltene) etterlyser det innlegget der du viser telefonen din som du kommenterte tidligere i julen at du ville lage – hvilke apper du sverger til og hvordan du har organisert sidene dine!!:-) Håper å se dette meget snart, nettopp kjøpt meg ny iPhone, og trenger sååårrt info

      Klem, Ida. – STOR fan av deg!

      1. Heiii! Bare striper <3 <3 Tusen takk! 😉 Striper er så fint for da kan man beholde sin naturlige farge i bunn 🙂

    6. Hei. Har du tenkt å uttale deg om din sponset tur til Dubai? Et land hvor menneskerettigheter ikke er en selvfølge. Hvor kvinner og homofile blir undertrykt. De støtter opp om grufulle handlinger i krigsherjede områder. Kunnskap er makt, anbefaler deg å sette deg inn i hvilket land du befinner deg i.
      Denne kommentaren blir garantert ikke godkjent, har veddet myye med venner på at jeg aldri ser den (eller et svar fra deg) i kommentarfeltet.

      1. Hei! Jeg bruker litt forskjellig, både Lightroom, afterlight, tezza 🙂 Helt avhenging av hvordan bildet er fra før, bruker ikke noe fast filter egentlig, men liker å lage de litt vintage med dust på daa 🙂 <3 Hihi

    7. Onsdag 9. januar… Du er opptatt av datoer… Og så blir det veldig synlig for oss lesere på hvor sjeldent du oppdaterer.. Kjedelig 🙁

    8. Du poster bilder på some i hytt og pine, men har ikke tid til å godkjenne kommentarer til leserne dine på bloggen på 5 dager?

      1. Hei Maren, det har ikke ikke om å ikke ha tid 🙂 Men nå er alle godkjent 🙂 Ha en fin tirsdag!

      1. Hei! Den er fra Zara 🙂 For en stund siden, men trooor den er der enda. Sikkert på salg, huhu <3

    9. Hei Lene! Den fine hettegenseren du hadde på på flyturen på vei ned til Dubai, hvor er den fra?? 🙂

    10. Hei Lene 🙂 hvor er tightsen fra?
      Har lett etter en sånn SÅ lenge, derfor jeg spør hundre ganger 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg