Online filmutleie ? Yes please.

Siden det er helg, og helgekos – regner jeg med en del av dere har tenkt å innta sofaen hjemme, og kose dere med god mat, godteri og godt selskap? Kanskje dere også vil leie dere 3 filmer GRATIS på nettet? For min egen del blir det full fart hele helgen, men på søndagskvelden – skal jeg benke meg i sofaen sammen med min kjære – og gjøre nettopp dette.


Innlegget er skrevet i samarbeid med blogg.no

Til lesere og bloggere:

Visst dere vil, er det bare å registrere seg  HER, og dermed får dere leie 3 filmer på nettet, helt GRATIS, og det er helt valgfritt hvilke filmer dere velger. Etter de 3 filmene, kan dere fortsette å leie film, for kun 39,-
Dette er ett tilbud jeg selv skal benytte meg av, siden det koster 65,- for å leie film her i Ålesund. Sparer masse penger. Og det er 3000 filmer å velge i. HURRA!

Til bloggere :

Dere kan vinne 10 ekstra leiefilmer hver, ved å delta i en spørreundersøkelse, samt skrive ett innlegg på bloggen deres. Gå inn HER for mer informasjon.

Siden vi ser film veldig ofte, har jeg noen gode film anbefalinger til dere :

The Switch – Med Jennifer Aniston
Chloe
Yohan Barnevandrer. Fantastisk film.
Sex and The City 2 – om noen enda ikke har sett den. Verdens BESTE.

Ha en herlig kveld. Nå skal jeg ha det gøy! Jabbadabbadoooo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg