– One year with you –

Idag, 9 Juli – har jeg og Gard vært kjærester i et helt år ♥ Det har virkelig vært det beste året i mitt liv. Det har skjedd så mye, vi har opplevd så utrolig mye gøy sammen og vi har det så fint! Skulle tro nyforelskelsen hadde gitt seg til nå, men nei- vi er like forelsket om ikke mer – enn vi var for et år siden, og det føles så fantastisk deilig! ♥ Fint å være så lykkelig.
 
Gard er så genuint snill, den aller snilleste jeg vet om. Han bryr seg så mye om meg, familien min og vennene mine- og det er så utrolig viktig. Han er sjarmerende, alltid blid, støttende og engasjert. Vi ler, erter hverandre og kan prate i timesvis om alt mulig mellom himmel og jord. Vi utfyller hverandre på en utrolig god måte, og jeg kan virkelig ikke be om noe som helst mer- så lenge jeg har han ♥

Dette polaroidkameraet fikk jeg 1 års gave fra Gard ♥ E L S K E R det. Designet er bare det skjønneste jeg har sett, gleder meg til å lage mange gode minner med dette kameraet. En perfekt gave!  

Jeg håper- og tor at dette er det første, av maaange år sammen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg