One week without heels

Og det har vært fantastisk deilig!! Jeg har bare gått rundt barføtt og i sandaler hele ferien. Deilig og “kvile” føttene litt. Selv om jeg ELSKER heels, jeg vet ikke men det er noe spesielt med meg og høye hæler.. Loves it. Så det var godt å få de på igjen igår. Som sagt så var ikke shoppingen i Italia noe å skryte av, ihvertfall ikke der hvor vi var. Men jeg fant jo èn kjole da, jippi! Og den var grønn. Elsker ryggen på den. Sko fra Nelly / Armbånd fra Assesories / Kjole fra en eller annen butikk i Italia / Belte fra H&M Idag er det lørdag, og jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til. Rolf Ivar er på jobb, så det er bare meg og Bella som er hjemme. Vi har vært både på gåtur og sykkeltur, så nå er hun sliten lille vennen. Kjøleskapet må fylles opp! Så da hiver jeg meg i bilen og handler til den store gullmedalje. Har forresten fått pakkelapp mens jeg har vært borte også, wii! Kan det være de fargerike veskene mine som har kommet mon tro? Ha en finfin lørdag kjære dere :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg