One night at a hotel

Hei hopp, og deilig søndag til alle mine herlige lesere  ♥ Kom nettopp inn døren her hjemme, etter ett fantastisk døgn sammen med mine gode jenter, og ett kjempefint opphold på Quality Hotel Waterfront. Savner de allerede! Hotellet også, oppholdet gikk så fort, fikk liksom aldri sjangsen til å tappe i badekaret og synke ned i det varme vannet . . MEN, guri så gøy det var igår! A night to remember. Tror dere vi har kost oss eller? Åh, dette skal vi gjøre flere ganger! Dra på hotell, og bare KOSE oss max sammen. Åh, venninner er så viktig å ta vare på, ha kvalitets tid med, og bare le, le og LE sammen. Jeg sitter her med over 200 bilder, bare fra igår! Så nå har jeg mange fine minner å tenke tilbake på. Idag skal Sander feire bursdagen sin, så jeg skal lage noe spennende – og ta med som overraskelse til han! Hihi, gleder meg til å vise dere. Det kommer til å bli så søtt. Bokstavlig talt. Ha en delicous sunday  ♥ (Sponset hotellopphold)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg