One lucky girl

Hei! Igår fikk jeg endelig delt ut premien på 10.000,- til søteste Liv som var så heldig og vinne. Egentlig kunne jeg tenkt meg å gitt premien til alle de nesten 800 som deltok i konkurransen, men kunne jo desverre bare velge én, og kommentaren til Liv traff meg rett i hjertet. Her er vi! Søteste Liv! Så snill og god. Vi møttes på Strømmen Storsenter kl 17.00 igår, hvor vi traff både fotograf, senterleder, Karoline (blogger) og vinneren av hennes konkurranse. Strømmen Storsenter har jo nettopp hatt nyåpning med en rekke nye butikker, og er faktisk det kjøpesenteret i Norge som har flest butikker. Det de har satset ekstra på i den nye delen av senteret, er at de har laget en egen handlegate bare for oss kvinner (som ligger i 2.etg) hvor man kan finne både kjedebutikker, og også massevis av herlige nisjebutikker. De har også fått New Yorker en av de første butikkene til Norge. Jentene på shopping! Liv med verdens fineste hansker, jeg også har de – og elsker fargen. Ble dere overrasket nå? Hehe.. Liv fikk handlet seg så utrolig mange fine ting, og jeg ble sååå misunnelig på henne! Hun strålte virkelig under hele shoppingen, noe som gjorde meg superglad! Vi klarte å bruke opp de 10.000,- på ca 3 timer, og her er hva Liv endte opp med. Fra venstre : Sko fra DNA / Jeffrey Campbell. Jakke fra Høyer / Samsøe & Samsøe. Genser fra Me and my cousin / American Vintage. Boots fra Zjoos. Skjerf fra Me and my cousin / ACNE. Hansker fra H&M. Lommebok fra Høyer / Michael Kors. Bukse fra Cubus. Var ikke det mye fint?! Åh, har lyst på ALT selv. Så koselig og kunne være med på å glede andre! Og jeg tenker at Liv kommer til å bli kjempefornøyd med innkjøpene sine. Perfekte innkjøp til høsten. I tillegg til de butikkene vi shoppet i, finnes det også så mange andre motebutikker hos Strømmen Storsenter. Her er noen få av det store utvalget de har : Disse i tillegg til 34 andre butikker i handlegaten for kvinner. Love it! En kjempehyggelig opplevelse på Strømmen Storsenter, dit skal jeg absolutt tilbake på shopping – det er helt sikkert! Fornøyd!! Ønsker dere en herlig helg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg