One day left

Hello sunshines ♥ Deilig å våkne idag og tenke at det kun er én dag igjen til vi reiser, ah – skal bli deilig! Sjekket værmeldingen nå også, og den ser veldig sunny ut. Faktisk bare sol og mellom 23-26 grader. Kan vel ikke bli noe bedre enn det? Jeg glemte å vise dere de søte pennalene mine fra Lulu’s som også skal få være med på tur. Igår kveld etter pakkingen vasket jeg sminkekostene mine og sorterte i pennalene, så nå er alt klappet og klart. Litt greit og være ferdig, så kan jeg slappe helt av ikveld. Disse har perfekt størrelse, og er hverken for små eller for store. Fine til å ha med på reise og i håndvesken. Jeg liker og ha litt ekstra orden, så jeg har én til koster, foundation, solpudder, blush, hårstrikker og klemmer . . Og én til mascara, øyenbrynspenn, eyeliner, leppestifter og hårprodukter . . Litt enklere å finne frem, og veldig ryddig. Pennalene fra Lulu’s får du kjøpt her – og de finnes i flere forskjellige farger. Beige her & lilla her. Kan også nevne at Coverbrands har supersalg på alle The Balm produkter med 20-50 % Her er mine to favorittprodukter fra The Balm som jeg bruker hver eneste dag! Helt hektet. Supersalget finner du her. Nå sitter jeg på barkrakken på kjøkkenet, skal lage meg frokost og legge inn en siste innspurt på oppgaver jeg har å gjøre før ferien. Og imorgen – da skal jeg være 100 % klar for ferie. Sol, bading, god mat, drinker, og familie. I ettermiddag skal vi i 1-års dag til søteste lille Sofie (fadderbarnet til Rolf Ivar) Ikveld kommer mamma, og imorgen kommer bror, han har eksamen idag. Fint for han å gå rett fra eksamen til sydentur, herligt! Skrives senere ♥ (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg