One day at the beach



Igår var absolutt morsomte og beste dagen med surfing! Jeg og fire andre ble “oppgradert” til level 1,5 – woho! Ble litt stolt da, knis.. Greit og være så få på gruppe, da går alt så mye fortere- og man får surfe enda mer.. Instruktøren vår Sami er superflink, og helt rå på surfing selv så veldig gøy å lære av han. Timen igår gjorde at jeg til slutt klarte å stå på alle forsøkene mine, så jeg er superfornøyd. Alle på gruppen min var så utrolig flinke! Så nå har jeg absolutt fått mersmak og gleder meg sykt til dagens surfetime. Synd det er denne turens siste bare, vi drar jo hjem imorgen.  

Etter surfingen igår spiste vi lunsj på stranden med de andre, og slappet litt av før vi dro på deilig massasje inne i Ericeira. La Point har en avtale med spasenteret, så man kan også få massasje her på campen om man ønsker det, og det koster bare 25 euro for en time. Billig, billig. Om man velger å dra inn til spa’et blir det litt dyrere, men likevel får man massasje til rabattert pris. Vandret en liten tur i Ericeira’s sjarmerende gater før vi spiste middag på Tik Tak.  Nå sitter hele gjengen og venter på dagens surf, som starter om en time. Ikveld blir det faktisk en liten fest her, også regner jeg med at alle tar byen inn til en av surfebarene senere ikveld. En gøy avsluttning på surfeferien ♥ Imorgen går flyet 13.30, og når vi lander på Gardermoen kjører vi direkte opp til Geilo. Blir så deilig ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg