On the roof

GOD fredag! Hurra for helg. Jeg vil først starte innlegget med å GRATULERE min aller, aller BESTE venn, soulmate og kjæreste med dagen idag!! Hurra hurra hurra for deg kjære, i helgen skal du feires og jeg gleder meg ihjel! Elsker deg over alt :* I skrivende stund er jeg snaaaart på vei ut døren for å kjøpe gave til han, så kommer han snart hit! Og senere skal vi ut å spise og bare kose oss. Imorgen derimot, skal det FEIRES skikkelig!! Litt feiring idag også da selvfølgelig! Kos. Idag hadde jeg er superkoselig start på dagen. Fikk besøk av Marie som er redaktør for Modette, og Ellisiv som skulle filme. Vi har nemlig laget en liten filmsnutt som dere skal få se neste uke! Den blir lagt ut på Modette sin fremside. Vi følte for å være litt kreative, så vi tok med oss en drøss med klær, sko og vesker opp på takterrassen her. Så dette blir spennende, utrolig gøy var det! Her er litt bilder til dere, en liten “teaser..” Plukket med meg litt favoritter .. FOR en utsikt. Det er helt sykt! Åh, får en sånn god følelse av å være der oppe.. Jeg får fått meg ny jakke, verdens fineste!! Fra H&M trend. IIIH – smiles! Fint vær! Men ISKALDT! Skjørtet er fra H&M, elsker det. Og så fikk jeg låne Chanel veska til Ellisiv. LOVE IT. Det var så vidt hun fikk den tilbake altså.. NYDELIGE jenter, og så SÅÅ kooselige! Gleder meg til å se den ferdige videoen, og ikke minst å vise den til dere. Sitter forresten i sofaen min for første gang på LENGE nå, pakket inn i pledd og koser meg.. Deilig :* Men nå må jeg snart komme meg ut, mannen må jo få gave!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg