On the road again..

God dag dere! Nå har vi ryddet, vasket, shinet hytten og satt kursen mot Oslo. Nå blir det forhåpentligvis litt shopping i Oslo's gater, før det bærer videre på vorspill til noen søte jenter.


Me and my beloved car..

Og dagens outfit…


Outfit Bik Bok.
Skoene får du kjøpt HER

Jeg fikk forresten invitasjon til Oslo Fashion Week idag!! Synes det var ganske stort jeg, og gøy! Aldri blitt invitert på noe sånt før! Men, typisk at det er på samme dag som jeg reiser til Mexico. Så da tenkte jeg kanskje jeg skulle høre om min kjære søte Henriette kunne få den i stedet for meg, hihi. Noen andre som skal? Jeg vil, jeg vil!!

Ha en FANTASTISK lørdag!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg