On the Radio

Hei hopp alle skjønne! Idag har jeg hatt en fabelaktig dag. Den startet med cupcake-pynting, filming og etterpå sprang jeg Amfi Moa rundt og “intervjuet” folk. Very funny. Har kost meg masse. Og etter jobb dro jeg rett til byen – til Radio Ålesund nærmere bestemt, for å bli intervjuet av koselige Egil! Han intervjuet meg om det å flytte til Oslo, og ville høre litt mer om den nye jobben og lignende. Kjempegøy! Visst dere vil høre intervjuet – kan dere gjøre det HER Jeg prøvde meg forresten også på Cupcake-pynting tidligere idag.. Kjole fra H&M Knis, knis.. Jeg skulle skyndte meg å lage en cupcake, men den ble så stygg at vi måtte bare begynne å le. At det går an, haha. Også prøver vi på nytt! Og den ble fin! Men jeg glemte bare å ta bilde av den (…kremt…) Ikveld skal jeg ut sammen med søteste Karoline. Har ikke sett henne siden Kroatia, så det skal bli koselig! Imorgen skal jeg noe nytt og fint – som jeg får bruk for når jeg skal flytte. Gleder meg til å vise! :* Ha en strålende fredagskveld. Og forresten, hva synes dere om intervjuet? (Om dere har hørt det da..) Jeg har skrevet et nytt innlegg på blogit – som omhandler noe man kan lage feks nå til helgen!! Les det HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg