On the go

God tirsdag. Ææ – jeg er overexcited angående været som er meldt i hovedstaden til 17 mai, opp i mot 20 grader? Det blir fantastisk, kribler i magen allerede. Igår kjøpte jeg meg nye bunadsko, og ila uken må jeg som sikkert alle andre stryke bunadskjorten å pusse sølvet. 17 mai er en av favorittdagene mine ♥ Håper resten av landet også får nydelig vær, det fortjener alle!  Idag har jeg vært på farten siden klokken åtte. Var våken før klokken var slagen 06.00, og fikk besøk av makeupartist / frisør Birgit, en venninne av meg kl 06.30. Hun er så flink, spør alltid henne når jeg skal på photoshoots, noe jeg har vært idag. Jeg har inngått et samarbeid med Karl Johan Hudpleie, som legger vippene mine, og i den anledning ville de ha litt bilder som de kan bruke i markedsføring. Kjempegøy, og spennende å være med på! 

 
Meningen med photoshooten var jo å få fokus vippene, så vi gikk for en naturlig makeup look med en messy flette ♥ Gleder meg til å vise dere bildene når de er klare. 


Flinkeste Birgit! Om dere trenger en makeup artist som også styler hår – kan dere kontakte henne gjennom facebooksiden – eller hjemmesiden hennes. 



Bukse BIK BOK – Sko Acne – Jakke BIK BOK – Topp Zara Nå er det jobb, jobb, jobb og deretter en etterlengtet skravledate med min beste Maria ♥ Kvalitetstid med venninnene er noe av det viktigste!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg